Üdülés Zanzibáron, részvétellel a Sunwaves Zenei Fesztiválon! - hosszú

Program

Az Indiai- óceánon található tanzániai Fűszer-szigetként is emlegetett elbűvölő sziget évtizedek óta misztikus és varázslatos hely, amit a gyönyörű türkizkék tenger, és a fehér homokos tengerpart tesz felejthetetlenné. A több, mint két évtizedes múltú, nagyhírű Sunwaves Elektronikus Zenei Fesztivált idén 2021. június 17-21. között Zanzibár keleti partján, a gyönyörű és természetközeli Dongwe Parton szervezik meg! A profi szervezőstáb komplett levonul Zanzibárra, a hangtechnikát és a hangmérnököket is Európából viszik magukkal a legjobb hangélmény biztosítása érdekében! Két színpaddal, öko - és környezetbarát, helyi alapanyagokból készített installációval, barátságos környezettel, hosszú dj szettekkel várják a fesztiválozókat az Indiai-óceán partján.

Az útleírásban szereplő más dátumokon, repülőjáratokkal, programmal is szívesen megszervezzük a fesztivál-utazást baráti társaságok, privát utasok számára! Egyéni ajánlatkéréssel is várjuk megkeresését!

ZANZIBÁR NYITVA! Zanzibár és a Qatar légitársaság sem kér negatív PCR teszteredményt a beutazáshoz, és a szigeten nincs kijárási korlátozás sem maszkviselési kötelezettség érvényben. Tanzánia tehát a turisták számára nyitva, természetesen a szervezők mindent megtesznek a megfelelő higiénés körülmények biztosításáért, és kérnek mindenkit, hogy fokozottan figyeljenek az higiénés előírások betartására. A fesztivál helyszínén PCR tesztközpont fog működni, ahol 80 USD/ fő áron elvégezhető lesz a visszafelé úthoz kért PCR teszt.

Zenei egyveleg egy korábbi fesztiválról:

A 23. Sunwaves Fesztivál 2018-ban, egy résztvevő szemével:

Áttekintő program:

2021. június 15- 16.  Irány Zanzibár, érkezés a reggeli órákban. Rövid séta Stone Town-ban, Freddi Mercury ház, kézműves piacok és iparművészeti portékák. Transzfer a szállásra, éj Dongwe Beach

2021. június 17-21. Részvétel a Sunwaves Zenei Fesztiválon, éj Dongwe Beach

2021. június 22-24.  Üdülés Zanzibár csodálatos keleti partszakaszán. További fakultatív programlehetőség: snorkelling, búvárkodás, kék szafari túra, Jozani erdő látogatás, delfinles, északi szigettúra és teknősmenhely, naplemente koktélozással Kae Beachen stb.

2021. június 24-25. Búcsú Zanzibártól, hazautazás

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója, Szilasi Ildikó Afrika-szakértő is Zanzibárt választja. Február közepétől március elejéig ő is Zanzibáron tartózkodott kislányával, blogja itt olvasható.

Program: Üdülés Zanzibáron részvétellel a Sunwaves Zenei Fesztiválon!

2021. június 15-16: Irány Zanzibár!

Indulás Budapestre Qatar Légitársaság járatával egy átszállással.  Indulás 2021. június 15.-én 16:55-kor Budapestről, érkezés 22:55 Doha. Tovább indulás másnap hajnalban 01:40 Doha- érkezés 08:00 Zanzibár. Vízum beszerzése a repülőtéren. Rövid séta és ebéd Stone Townban (UNESCO Világörökségi helyszín), Freddi Mercury szülővárosában. Az labirintusos, óvárosi hangulatú városrészben rengeteg kis butik, iparművészeti műhely található, ahol a fesztiválra való öltözetet, kiegészítőket is be lehet szerezni. (Stone Town 1,5 órás autóútra található Dongwe Parttól, a Sunwaves Fesztivál helyszínétől, így nem valószínű, hogy utazásunk során ide még vissza fogunk térni.)

2021. június 17-21: Sunwaves Elektronikus Zenei Fesztivál az Indiai-óceán partján, pálmafák karéjában!

2021. június 22-24: Üdülés Zanzibáron az Indiai-óceán partján, további fakultatív programlehetőségekkel

Pihenés, napozás, kikapcsolódás, vízi sportok Zanzibár gyönyörű, fehér homokos partjain. További fakultatív programlehetőségek. Vízi sportok, búvárkodás, snorkelling, szörf, horgászat stb.

Ízelítőül a válaszhatő fakultatív programok közül:

Naplemente Kae Beachen: Személyes kedvencünk! Kae Beach egy hangulatos, kültéri bár, elképesztő koktélokkal, óriási függőágyakkal és hintával. Kellemes zenével és fiatalos hangulattal, ahol az utazó minden búját-baját elfeledi! Innen fantasztikus naplementét láthatunk, sőt, a kellemes parton szíves alakú fonott dekorációba bújva fotózkodhatunk, selfiezhetünk a lemenő nap fényében, az Indiai-óceán partján!

Kék szafari vízen program: Hajókirándulás egy természetvédelmi övezetként nyilvántartott lagúnába és egy lakatlan szigetre. A sziget érdekességét több évezredes kagylólerakódások fokozzák. Ez a tökéletes hely a vízi sportokhoz és a kikapcsolódásra, ahol halászni és könnyűbúvárkodni is lehetőség nyílik. Grillebéd a tenger frissen fogott ’gyümölcseiből’. Visszatérés a szállásra naplementekor.

Fűszertúra: Nem lehet teljes a zanzibári kirándulás, ha nem látogatjuk meg a sziget egyik gondosan kiválasztott fűszereket termesztő farmját. Túránk során próbára tesszük érzékszerveinket különböző fűszerek illatával, ízével – a chili erejétől kezdve a zöld kókuszdió frissítő, lédús beléig.

2021. június 24: Búcsú Zanzibártól, hazautazás

Búcsú Zanzibártól. Kicsekkolás a hotelből, transzfer a repülőtérre az esti órákban. Hazautazás egy átszállással Budapestre június 24.-én. Indulás Zanzibárról 23:05, érkezés Dohába 05:35. Továbbindulás Dohából 08:30- érkezés Budapestre 12:55.

Privát
Következő időpont

2021. június 15. -

2021. június 25.

Jelentkezési határidő: 2021. május 30.
Időtartam

10 nap/ 8 éj

Szeretném megköszönni Önnek az egész nyaralás fantasztikus koordinációját! Mindvégig teljes biztonságban éreztük magunkat és csodálatos élményt kaptunk! Nagyon aranyosak kedvesek voltak minden szálláson és az étkezés mindenhol kifogástalan volt! Zanzibáron a szállás egészen egyedi és lenyűgözött bájával! Mindennel 100%-ban elégedettek voltunk, jó szívvel ajánlom Önöket a barátaimnak, ismerőseimnek! - Cs. Zsuzsanna

Minden jó volt. A szállás, a programok, az ételek. Ajánlani fogjuk barátainknak is, sőt, még az is lehet, hogy a Breezesbe jövünk vissza szilveszterezni is! - D. László és Családja

Életünk végéig emlékezni fogunk erre az utazásra!A férjem minden nap keres valakit ,akinek elmesélheti az élményeit. A szállások és az étkezések is tökéletesek voltak. Zanzibár gyönyörű volt. Autentikus volt és a maga egyszerűségében nagyszerű.Csak mi ketten voltunk vendégek,a "főnök úr" és a személyzet is aranyos volt-összebarátkoztunk velük és esténként nagyon jól szórakoztunk az "étterem-bárban".Nagyon családias volt az egész. Nagyon jól éreztük magunkat vele.Mindenkinek csak ajánlani tudom. - B. Csilla és férje

Az utazás csodálatos volt, még szebb mint amiről álmodtunk. Én mióta az eszemet tudom Afrikába vágytam. És végre sikerült eljutnom Tanzániába. Azon felül hogy gyönyörű ország, csodálatos állatvilággal, természeti csodákkal, nagyon tetszett az emberek mentalitása, hozzáállása az élet dolgaihoz.Szóval az utazás gyönyörű volt, részletesen beszámoltam róla az ismerősöknek, barátoknak és természetesen ajánlom az Utazási irodát mindenkinek. - T. Csilla

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

Szabadságországban jártam egy hétig! Fantasztikusan éreztem magam. A szívem egy részét otthagytam, és mások szívdarabjaival tértem haza! - M. Zsuzsanna