Tanzánia, Zanzibár és Mafia-sziget

Időpont: 2023-01-10 - 2023-01-21
Időtartam: 11 nap
Ár: 3250 USD
Üdülés és napfényes feltöltődés az Indiai-óceán partján, All Inclusive, 5*-os szállodában! Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban (UNESCO), BIG5 vadles a Ngorongoro-Kráternél(UNESCO). Kis csoport, magyar kísérő!

Ár: 3200 dollártól USD
Egész évben két főtől, angol nyelvű sofőr-idegenvezetővel az Ön által választott időpontban szervezzük meg a legromantikusabb nászutat! Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és a Ngorongoro-kráternél. Maszájok, szuahéli partvidék...
Évkezdő üdülés Zanzibár szigetén, tanzániai szafarival

Időpont: 2023-01-20 - 2023-01-31
Időtartam: 12 nap
Ár: 3130 USD

Ár: 3200 dollártól USD
Egész évben két főtől, angol nyelvű sofőr-idegenvezetővel az Ön által választott időpontban szervezzük meg! Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és a Ngorongoro-kráternél. Maszájok, szuahéli partvidék, Stone Town (UNESCO)...

Ár: 2850 USD
Szafari az érintetlen Selous (UNESCO) és Mikumi Nemzeti Parkokban. Üdülés Zanzibár sziget legszebb partszakaszán, Nungwin. Szuahéli partvidék, Stone Town (UNESCO), fűszertúra. Fakultatív vízi sportok.

Ár: 1950 USD
Exkluzív utazás a tanzániai Zanzibárra, és az érintetlen szomszédos szigetre, Pembára. Gyönyörű izolált partok, vízes fakultatív programlehetőségek. Búvárkodás, mélytengeri horgászat.

Búvárkodás Védett Tengeri Parkban. Öt fajta teknős, 50 fajta korall, 460 fajta hal. Teknőskelési szezon! Kis csoport, magyar helyszíni asszisztencia és Magyarországot ismerő tanzán merülésvezető.

Évek óta vágytam már egy valóban érintetlen szépségű trópusi szigetre. És cetcápákkal úszni. Mindkét vágyam teljesült. Imádom a tengeri teknősöket is, és minden merülésnél többel is találkoztunk, ráadásul mindig aktívak voltak (úsztak, ettek), kapirgáltak. Deus, a búvároktató bár tanzániai nagyon vicces és bizalomkeltő, hogy magyarul beszél (Kicsi a világ). Minden búvár készüljön fel: Mafia-sziget erősen addiktív. :) - Szilasi Ildikó (PADI Advanced képesítésű hobbibúvár)

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Nagyon jól éreztem maga, örülök, hogy ezt az utat választottam. - Név nélkül- 2019 szilveszter Szenegál

Nagyon jó volt az egész, toppon meg volt szervezve, nem kellett sehol várni, minden mindenhol ment, mint a karikacsapás. Többet kaptunk, mint amire számítottunk. A szállással (Karafuu- Zanzibár) is nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük a szervezést. - I. István és Baráti Társasága

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya

Madagaszkár az orchida-kedvelők és természetfotósok paradicsoma. - Név nélkül

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest