Hírek archívum 2018. November

Találkozzunk a 7. Járatlan Utakon Fesztiválon november 24. és 25.-én, a Fáklya Klubban!

Találkozzunk a 7. Járatlan Utakon Fesztiválon  november 24. és 25.-én, a Fáklya Klubban!
Dob-show, extra utazási kedvezmények, ingyenes utazási tanácsadás és előadás Afrikáról a 7. Járatlan Utakon Fesztiválon! Keresd az Utazz Afrikába Utazási Iroda standját a két napos fesztiválon! Egy előadással, két workshop beszélgetés résztvevőjeként, ingyenes afrikai utazási tanácsadással, kedvezményekkel, játékkal és Abdoul Camara fergeteges djembe dob showjával...

Magyar László nyomában Angolában és Kongóban - a 2012-es emlék expedícióra emlékezünk

2012. június 6-án két fős expedíció indult Angolába és a Kongói Demokratikus Köztársaságba, hogy emléket állítsanak Magyar László (1818-1864) Afrika-kutatónak, aki élete java részét Angolában töltötte. Az egykori felfedező útvonalának tengerparti részeit Szilasi Ildikó Hermina Afrika-kutató, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója, a Magyar-Afrika Társaság...

Magyar Lászlóra emlékeztünk számos helyen, így az angolai esten is!

Magyar László Angola-kutató 1818 november 13.-án született Szombathelyen. A 200. jubileum apropóján több magyar városban konferenciát vagy emlékünnepséget szerveznek, melyekre az Utazz Afrikába Utazási Iroda képviseletében az alapító, Szilasi Ildikó Afrika-szakértő,  2012-es angolai és kongói Magyar László emlékexpedíció megálmodója és főszervezője is ellátogat...

Hat év után is: Szeretlek Szenegál!

2004 óta járom Afrika tájait, Szenegálban 2009-ben jártam először. Azóta számtalan túrát vezettem kedvenc nyugat-afrikai országomba, sőt, oda is mentem férjhez. Jól ismerem az országot, a helyeket, az illatokat, mégis, minden új út csodálattal tölt el, ráébredéssel, valódi utazási izgalommal.

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai

Pont ma van egy hete, hogy tele élményekkel megérkeztünk Ugandából. Ezzel együtt 28. alkalommal voltam 15 afrikai országban, s elmondhatom, az egyik legbékésebb, legélhetőbb ország legkedvesebb lakosai között voltunk. Az angyalok mindenütt velünk voltak: amíg más csapatok nem láttak csimpánzokat, addig a közvetlen közelünkben üvöltözött egy, és püfölte a fát a földön. Amíg mások szakadó esőben 5-6 órát gyalogoltak, s csak a távolból láttak gorillákat, addig mi gyönyörű időben, egy óra gyaloglás után egy 14 fős család kellős közepén találtuk magunkat. A rafting csodálatos volt, a Nílus forrása nem kevésbé. Olykor fárasztóak voltak a hosszú utazások, de a sok élmény mindenért kárpótolt. Vezetőnk nagyon megszeretett minket, a végén úgy váltunk el egymástól, hogy sokáig fog ránk emlékezni. A barátaim nevében is köszönöm a segítségeteket, hogy mindezt megtapasztalhattuk. - N. Gyula, Budapest

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

A tuaregek meleg vendégszeretete, Djanet, a sivatagi túrák, a légkör tetszett legjobban. - Név nélkül. 2023 áprilisi túra

Köszönöm, hogy általad eljutottam olyan helyekre Szenegálba, melyekre nélküled soha nem jutottam volna el. Remek és szép élmények maradnak benem amíg élek. Teranga Szenegál! - H. Zoltán

Ez volt az első utam Afrikába. Nagyon intenzív, hatalmas élmény, rengeteg képet viszek magammal a fejemben. Köszönöm szépen, és csak így tovább! - M. Ágnes, Hollandia

Röviden: minden teljesen rendben volt, az idegenvezetővel abszolút meg voltunk elégedve! Legérdekesebb: közvetlen közelről megfigyelni a frissen levadászott zebra tetemmel birkózó oroszlán. Ami biztos, hogy vissza fogunk menni, mert ezt meg kell ismételni!!!! - Dr. Sz. Zsolt