Hírek archívum 2022. Február

Az Ethiopian Airlines légitársasággal Afrika körül: Namíbia

Afrika vezető légitársaságával, az Ethiopian Airlines Légitársasággal egy átszállással Addisz Abebában Namíbia is kényelmesen elérhető. A Namíbiai Köztársaság Afrika dél-nyugati részén helyezkedik el és körülbelül kilencszer nagyobb, mint hazánk.  Az országot délről a Dél-Afrikai Köztársaság, északról Angola, északkeletről pedig Zambia és Botswana határolja...

Az Ethiopian Airlines légitársasággal Afrika körül: a Seychelle szigetek

Afrika vezető légitársaságával, az Ethiopian Airlines Légitársasággal egy átszállással Addisz - Abebából könnyen és jó menetrenddel, kiváló szolgáltatás mellett érkezhetünk meg az álomszigetre! A Seychelle-szigetek nemcsak számos csodás üdülőhelyet, számtalan titkot és érdekességet is rejt. Úgy tartják, hogy egy híres kalóz, Olivier Le Vasseur 30 millió forint...

Az Ethiopian Airlines légitársasággal Afrika körül: Zanzibár (Tanzánia)

Az 1945-ben alapított, teljesen állami tulajdonban lévő Ethiopian Airlines Afrika vezető légitársasága, a cég 2017-ben nyerte el a Skytrax négy csillagos minősítését. Nem is csoda, hiszen az Ethiopian Airlines a leggyorsabban növekvő légitársaság Afrikában. Egy átszállással Addisz- Abebában Zanzibárra is el lehet jutni, Tanzánia kiemelt turisztikai desztinációjába, amely...

Jön a 10. Hungary Helps Afrika Expo!

Egy év kihagyás után, igazodva az új trendekhez, és a 2022-es Utazás Kiállítás időpontjához, örömmel jelentjük, hogy a 10. Hungary Helps Afrika Expo Budapest 2022. március 3-6 kerül megrendezésre, szokásos módon az Utazás Kiállítás, a Járatlan Utakon Fesztivál és a Budapest Boat Show egyidejű rendezvényeként, a HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ...

Johannes a gájdunk nagyon segítőkész volt, mindent megmutatott nekünk. Nekem a legjobban a földbe süllyesztett templomok tetszettek. - V. Peter

Nagyon jól éreztem maga, örülök, hogy ezt az utat választottam. - Név nélkül- 2019 szilveszter Szenegál

Életem legérdekesebb útja volt eddig. Az út jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Az utastársakkal és az idegenvezetővel is jól megértettük egymást, szerintem jó kis csapat jött össze. A programok jól voltak összerakva, mindent láttunk, amit ígértek. - Sz. Emese

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család

Egy életre szóló élmény volt, köszönöm, hogy itt lehettem! - K. Erika

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Pont ma van egy hete, hogy tele élményekkel megérkeztünk Ugandából. Ezzel együtt 28. alkalommal voltam 15 afrikai országban, s elmondhatom, az egyik legbékésebb, legélhetőbb ország legkedvesebb lakosai között voltunk. Az angyalok mindenütt velünk voltak: amíg más csapatok nem láttak csimpánzokat, addig a közvetlen közelünkben üvöltözött egy, és püfölte a fát a földön. Amíg mások szakadó esőben 5-6 órát gyalogoltak, s csak a távolból láttak gorillákat, addig mi gyönyörű időben, egy óra gyaloglás után egy 14 fős család kellős közepén találtuk magunkat. A rafting csodálatos volt, a Nílus forrása nem kevésbé. Olykor fárasztóak voltak a hosszú utazások, de a sok élmény mindenért kárpótolt. Vezetőnk nagyon megszeretett minket, a végén úgy váltunk el egymástól, hogy sokáig fog ránk emlékezni. A barátaim nevében is köszönöm a segítségeteket, hogy mindezt megtapasztalhattuk. - N. Gyula, Budapest