Hírek archívum 2019. Március

Núbiai fáraók közt- friss szudáni útibeszámoló!

Dr. Szilágyi Magdolna, régész beszámolója az Utazz Afrikába Utazási Iroda által szervezett 2019. február 21.–március 4. közötti szudáni túráról. 2019. február 21-én egy izgalmas tizenkét napos utazásra indultunk Dr. Lassányi Gábor régész, egyiptológus vezetésével az arabul egyszerűen csak „Feketék földje”-ként nevezett országba, Szudánba.

Adományosztás Dakarban

Kollégánk, Muk Nikoletta pár napja érkezett Szenegál fővárosába, Dakarba. Míg következő kis csoportunk meg nem érkezik Dakarba csütörtök éjszaka, az a legfőbb feladata, hogy egy korábbi, október végén kiérkezett csoportunk által Szenegálba hozott, és azóta elraktározásra került gyerek - és felnőtt ruhákkal, készségfejlesztő játékokkal teli adománycsomagokat szortírozza...

Az Utazz Afrikába a világ legjelentősebb turisztikai szakkiállításán

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda képviseletében Szilasi Ildikó alapító - ügyvezető minden évben kiutazik a berlini ITB Világturisztikai Konferenciára és szakvásárra. Hol inspirálódhatna jobban és építhetne ki mélyebb szakmai kapcsolatot az ember az afrikai utazásszervezőkkel, turisztikai hivatalokkal, mint Berlinben, ahol a MESSE vásárközpont gigantikus méretű területén...

Minden a legnagyobb rendben, fergeteges az utazásunk. - Molnár Erika, Ugandából:

Örülünk, hogy itt lehettünk. Nagyon érdekes és tanulságos út volt számunkra. Szívesen elmegyünk más utatokra is. - Péter és Zsuzsa

Végre ehettem igazi hamisítatlan vanília fagylaltot, igazi vaníliával - Sz. Ildikó

Röviden: minden teljesen rendben volt, az idegenvezetővel abszolút meg voltunk elégedve! Legérdekesebb: közvetlen közelről megfigyelni a frissen levadászott zebra tetemmel birkózó oroszlán. Ami biztos, hogy vissza fogunk menni, mert ezt meg kell ismételni!!!! - Dr. Sz. Zsolt

Az Omo- völgyében élő népek kimeríthetetlen fotóstéma. A lalibelai templomok egyszerűen lélegzet elállítóak. Yohanes, a gájd profi volt, mindenben segített minket. Csak ajánlani tudom. - D. Zs. Rita

Nagyon jó volt az egész, toppon meg volt szervezve, nem kellett sehol várni, minden mindenhol ment, mint a karikacsapás. Többet kaptunk, mint amire számítottunk. A szállással (Karafuu- Zanzibár) is nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük a szervezést. - I. István és Baráti Társasága

Ha in medias res össze kéne foglalnom azt mondanám, hogy számos Indiai-óceániai afrikai sziget megismerése után elmondhatom, hogy a Praslin és La Digue szigeteken látott mesés és drámai strandok a legszebbek közé tartoznak, amiket valaha láttam. A Seychelle-szigetek, főképp egy jól megválasztott hotellel, abszolút feltöltő, stresszmentes üdülő- és pihenő desztináció lehet. - Szilasi Ildikó, az Iroda alapítója