Hírek archívum 2018. Augusztus

Nosy Be, a Kincses Sziget!

Zimzabwébe készültem, hogy újra láthassam rég nem látott „elefántjaimat”, és a keresztelő szivárványt a Viktória-vízesés fölött. Már épp kezdtük magunkat beleélni egy újabb közös utazás kalandjába fotográfus szerzőtársammal, Lantai-Csont Gergellyel, amikor az élet – azazhogy a munka- közbeszólt, és végül el kellett halasztanunk az utazást. Épp megírtam...

Eltűnő Núbia- Válogatás Lantai-Csont Gergely fotográfiái közül, Dr. Lassányi Gábor szövegével

2013 szeptemberében Dr. Lassányi Gábor régész részt vett a Lantai-Csont Gergely által szervezett Nagy Afrika Expedíció szudáni szakaszán. A National Geographic Traveler által is díjazott fiatal fotós első, a szudáni piramisoknál, a kevéssé ismert bedja népnél és Núbiában készült fotográfiái közül az elsők az Eltűnő Núbia kiadványban tekinthetőek meg.

Afrika a Sziget Fesztiválon!

Összeszedtük egy csokorba, milyen afrikai vonatkozású programok lesznek a Szigeten. Találkozz az Utazz Afrikába Utazási Irodával is a Szabadság Szigetén!

A tuaregek meleg vendégszeretete, Djanet, a sivatagi túrák, a légkör tetszett legjobban. - Név nélkül. 2023 áprilisi túra

Nagyon élveztük azt a sok érdekességet amit megismertünk. Köszönjük a sok-sok érdekes, magas színvonalú tájékoztatást a kultúráról, a szokásokról. - Bátory Család

8 évvel ezelőtt is jártam Etiópában, másodszor tértem vissza. Más Etiópiát láttam, de ugyanolyan érdekes és élményteli volt. - P. János

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család

Többször jártam már Afrikában, de óriási élmény volt. Kenyát és Tanzániát kombináltuk össze egy útba. Láttunk leopárdot, antilopot zabáló oroszlánokat tucatjával, nem sokkal előttünk ejthették el a vadat...nagy élmény volt! - B. Ervin, Budapest

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős baráti csoport

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest