Hírek archívum 2021. Április

2 x 45 perces online afrodance tánctanítás, tárgybemutató és szenegáli show!

Bár fesztiválok nincsenek, sem egyéb kulturális programok. Végre átélhettük ismét az afrikai táncos- dobos hangulatot, hacsak egy pár óra erejéig is, egy pécsi stúdióban. A Pécsi Tudományegyetem Nemzetközi Tavaszi fesztiváljának keretében április 17.-én stúdióban rögzítettük fel azt a komplex 3 órás afrikai kavalkádot, amelyet több szeletben a következő hetekben...

Mentsük meg Magyarország egyetlen Afrika Galériáját és Boltját!

13 hónap nem kevés, minket is megviselt. Szeretnénk, ha boltunk megmaradhatna szeretett Kosztolányi Dezső téri bérleményünkben. Ebben te is tudsz segíteni: közelgő gyereknapra, anyák napjára, esetleg születésnapra, bármilyen alkalomra vásárolj nálunk! Gyönyörű, egyedi, különleges termékeket találhatsz nálunk jó áron! A bolt körül nem nehéz parkolni, a 7-es busz, 19...

Angola és Kongó: Magyar László nyomában - VIDEÓVAL- a PTE Tavaszi Fesztiváljának keretében tartottunk előadást!

Hallottatok már a hamuban fürdő zsákos szerzetesekről Kongóban? És az angolai kvanyamákról, vagy a kongói pendékről? Tartsatok velem kíméletlenül kendőzetlen és őszinte expedíciós beszámolómra a 2012-es Magyar László expedícióról, melynek keretében szerzőtársammal, Lantai-Csont Gergely fotográfussal két és hónapot róttuk Angola és Kongó poros útjait elődünk...

VIDEÓVAL! Séta és tárgybemutató az Afrika Galériában

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda Kosztolányi Dezső tér 5. szám alatti üzlete 2020. tavasza óta egy másodlagos funkciót is ellát: Afrika Galéria és Boltként üzemel. Az alapító, Szilasi Ildikó Afrika-szakértő mesél a galériában látható és megvásárolható maszkokról, ékszerekről, lakberendezési termékekről. Hillender Tímea Afrika sztorik összeállításában.

Nagyon tartalmas volt a program, nagyon-nagyon kedvesek voltak a helyiek, és nagyon jól volt összerakva az út. - T. Tamás és családja, Budapest

A tuaregek meleg vendégszeretete, Djanet, a sivatagi túrák, a légkör tetszett legjobban. - Név nélkül. 2023 áprilisi túra

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya

Életem legérdekesebb útja volt eddig. Az út jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Az utastársakkal és az idegenvezetővel is jól megértettük egymást, szerintem jó kis csapat jött össze. A programok jól voltak összerakva, mindent láttunk, amit ígértek. - Sz. Emese

Változatos tájképek, baobabfák, és rengeteg kókuszolaj. Számomra ez Madagaszkár. - Név nélkül

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G.Gábor, Budapest

Csodás volt az utunk Tanzániában, rengeteg élménnyel jöttünk haza. Zoli a kísérőnk is mindent megtett, hogy jól érezzük magunkat. Fantasztikus volt. - O. Ila