Hírek archívum 2020. Szeptember

Afrika Galéria és Boltot nyitottunk!

Nem dőlünk a kardunkba utazási irodaként. Amíg nem lehet ismét normális kerékváságban utaztatni - amire nagyon készülünk- Kosztolányi Dezső téri afrikai hangulatú irodánkat átalakítottuk Afrika Galériának és boltnak!

Jól szervezett volt az út, sok tartalmas látnivalóval. Az idegenvezető flottul levezényelte az utat. - Gy. László

Nagyon profin összeállított es felépített út volt. Azt kaptam( kaptuk) tőle, amire számítottunk. Külön köszönettel tartozunk Nikinek. Nem gondoltam volna, hogy valaki ennyire fiatalon ekkora tapasztalattal, odaadással es tudással képes erre a feladatra. - Katalin

Nagyon élveztük a szafarikat,állatleseket.De nekünk a legnagyobb élményt a tanzániai emberek ,népcsoportok közelebbről való megismerése adta. Imádtuk az első napon a biciklizést a Mto wa Mbu faluban és környékén,a datogákkal való találkozást az Eyasi-tónál,az iskola látogatást.Fantasztikus volt a Nátron tó és környéke is.A legnagyobb élmény a a hajnali vadászat volt a hadzabékkal!Életünk végéig emlékezni fogunk rá!!A férjem minden nap keres valakit ,akinek elmesélheti az élményeit. A szállások és az étkezések is tökéletesek voltak. Zanzibár is gyönyörű volt.A Palm Beach Inn szállást egyszerűen imádtuk!Autentikus volt és a maga egyszerűségében nagyszerű.Csak mi ketten voltunk vendégek,a "főnök úr" és a személyzet is aranyos volt-összebarátkoztunk velük és esténként nagyon jól szórakoztunk az "étterem-bárban".Nagyon családias volt az egész.♥ A magyar idegenvezetőnket csak dicsérni tudom. Végtelenül kedves,készséges ember,aki magas színvonalon végzi munkáját.Nagyon jól éreztük magunkat vele.Mindenkinek csak ajánlani tudom. - B. Csilla és férje

Tanzániai vagyok. Zanzibárban dolgoztam évekig merülésvezetőként, különböző központokban. 7000-et merültem Zanzibár körül, és világszerte. Mafia-szigeten 2019 júniusától dolgozom a Blue World Diving vezetőjeként. Soha, semmilyen merülés nem fogott meg ennyire, mint itt. Összehasonlíthatatlanul szebb, diverzifikáltabb és érintetlenebb a víz alatti élővilág, mint bárhol, ahol korábban merültem. - Deus Kizenga merülésvezető, Blue World Diving Center

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai

Az út első felében nagyon sok érdekeset láttunk, nagyon segítőkészek voltak a helyi gájdok, akikkel nagyon összebarátkoztunk. - S. Katalin

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család