Hírek archívum 2021.

Új irodába költözünk!

2021. október 4-én az UTAZZ AFRIKÁBA UTAZÁSI IRODA új irodája nyílik meg Budapesten a 11.kerületben, a Zenta utca 5. szám alatt.

Előadtunk a Hungary Helps Ügynökség által szervezett Magyar segélyszervezetek Afrikában konferencián

" 18 évet 5 perc előadóidőben nehéz összefoglalni" - így kezdte mondandóját Szilasi Ildikó Hermina, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója és a Kultúrafrika Alapítvány kuratóriumi elnöke beszédében. A Magyar Segélyszervezetek Afrikában konferencia keretében közel 20 szervezet mutatkozott be augusztus 25.-én az Országház egyik gyönyörű dísztermében. A Kultúrafrika...

Száhel napon jártunk előadóként és szervezőként a Miskolci Állatkertben

Igazi afrikai hangulatot varázsoltunk a Miskolci Állatkertben június 17-én, az elsivatagosodás és aszály elleni küzdelem világnapja alkalmából! Az állatkert új lakói – Zeusz, a hím oroszlán és két felesége - is gondoskodtak arról, hogy valóban az egzotikus Afrikában érezhessék magukat a látogatók. A Száhel Nap az oroszlánok etetésével kezdődött.

Óvodát építünk a tanzániai Mafia-szigeten: interjú helyi partnerünkkel, Isaac lelkész úrral

Írta és fordította: Harangozó Laura gyakornok Az Utazz Afrikába UTazási Iroda együttműködésben a Kultúrafrika Alapítvánnyal és a TAG Utende gyülekezettel a tanzániai Mafia-szigeten óvodát és családi központot épít Utende faluban, Mafia-szigeten. A projekt a Hungary Helps Program jóvoltából valósul meg. Az építkezésről itt vezetünk képes blogot. Az alábbi riportot...

Egy más világot láttunk, ami csodálatos és igaz az, hogy aki egyszer megnézni Afrikát, az vissza is vágyik! A Fesztivál nagyon jó volt, megérte a hosszú utazást. - Név nélkül

Örülünk, hogy itt lehettünk. Nagyon érdekes és tanulságos út volt számunkra. Szívesen elmegyünk más utatokra is. - Péter és Zsuzsa

Egy felejthetetlen utazásban volt részünk, köszönjük. Afrika egy új arccal mutatkozott be a számunkra, ami közelebb hozott minket az afirkai kultúrához, és az afrikai emberekhez. - István és Ildikó

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya