Hírek archívum 2024. Április

Az Ethiopian Airlines Légitársasággal Afrika körül: Madagaszkár és Nosy Be bemutatkozik!

Afrika vezető légitársaságával, az Ethiopian Airlines Légitársasággal egy átszállással Addisz - Abebából könnyen és jó menetrenddel, kiváló szolgáltatás mellett érkezhetünk meg Madagaszkárra, vagy a főszigettől észak-nyugatra található Nosy Be üdülőszigetre! Az Indiai-óceánon található, kelet-afrikai Madagaszkárt a nyolcadik kontinensként emlegetik, a tájak,...

Találkozzunk április 16-án Érden 18 órától a Magyar Földrajzi Múzeumban!

Találkozzunk április 16-án Érden 18 órától a  Magyar Földrajzi Múzeumban!
Szilasi Ildikó Hermina doktorjelölt antropológus, afrikanista, alapító- ügyvezető Utazz Afrikába Utazási Iroda: 20 év Afrikában 60 percben Idén 20 éve, 2004 óta járok rendszeresen Afrikába. A déli kontinens 54 országából 31-ben volt lehetőségem megfodulni. Megszámlálhatatlan sok projekt, munka, misszió, kutatás, kiállítás, publikáció, élmény, emlék kötődik ehhez...

Életem legérdekesebb útja volt eddig. Az út jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Az utastársakkal és az idegenvezetővel is jól megértettük egymást, szerintem jó kis csapat jött össze. A programok jól voltak összerakva, mindent láttunk, amit ígértek. - Sz. Emese

Hogy láttunk -e állatokat? Nem az a kérdés, hogy láttunk-e, hanem hogy mennyit és, hogy mit csináltak! Rengeteget láttunk. Elefántokat akik oroszlánt kergettek. Fürdőző elefántokat. Acsarkodó zsiráfokat - V. Enikő és barátai

Szeretném megköszönni a gyönyörű, és jól szervezett algériai utat, ami egy életre szóló élmény marad számomra. - L. Judit

A Szahara sziklavilága és az ősi sziklarajzok világa varázslatosak. - Név nélkül, 2023 áprilisi túra

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

8 évvel ezelőtt is jártam Etiópában, másodszor tértem vissza. Más Etiópiát láttam, de ugyanolyan érdekes és élményteli volt. - P. János

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária