Hírek archívum 2018. Március

Őszintén Afrikáról, utazásról. Az Ozone TV Egyenlítő című műsorában jártunk!

Kongói szőttes egy pálmafa rostjából. Coca-colás kupakokból készített csörgő, termékenységi szobrocska. Ezeket a tárgyakat is bemutathattuk egy jó  hangulatú, őszinte és hosszú interjú keretében az Ozone Network Egyenlítő című műsorában ahol az Afrika Expóról, Szenegálról, magánéletéről, életútjáról, és Afrika-szeretetetéről is kérdezték Szilasi Ildikó...

A globális turizmus az egekben– Szilasi Ildikó beszámolója a berlini ITB Turisztikai Kiállításról

A 2018-as berlini ITB Turisztikai Kiállítás, a szakmai egyik legnagyobb presztízsű és látogatottságú nemzetközi utazási kiállításán idén már a központi téma nem az volt, hogyan növeljük az utazási kedvet, hanem hogyan előzzük meg, fékezzük le bizonyos desztinációk „túl-utaztatását”. Rekord év volt a 2017-es, 90 millióval több ember utazott világszerte, mint...

Alapjában nagyon jól éreztem magam, köszönet a társaságnak, csupa remek útitárs, intelligens, kedves, vidám. - F. Judith

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Évek óta vágytam már egy valóban érintetlen szépségű trópusi szigetre. És cetcápákkal úszni. Mindkét vágyam teljesült. Imádom a tengeri teknősöket is, és minden merülésnél többel is találkoztunk, ráadásul mindig aktívak voltak (úsztak, ettek), kapirgáltak. Deus, a búvároktató bár tanzániai nagyon vicces és bizalomkeltő, hogy magyarul beszél (Kicsi a világ). Minden búvár készüljön fel: Mafia-sziget erősen addiktív. :) - Szilasi Ildikó (PADI Advanced képesítésű hobbibúvár)

"Tetszett, hogy az út megtervezésénél az iroda az összes szempontunkat figyelembe vette. A kinti partner nagyon kedves és segítőkész volt, a feleségemet még a ruhaboltba is elkísérte, és segített neki választani, és alkudni. Szép élmény volt, a kinti szolgáltatás pedig kitűnő." - Tóth Család

Jók voltak a kocsik, mindegyik tökéletesen volt szervízelve. Kiszolgálás, sofőrök szenzációsak voltak. Ahaggar-hegység óriási volt. Teljesen tökéletes volt az egész brigád. Egyetértés és összhang volt az egész csoportban. Tamanrasset különösen tetszett, nagyon jó kaja volt, bőséges volt a választék. Búcsúvacsora szuper volt, kitettek magukért. - D. Péter, 2023 áprilisi út

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai

Úgy térünk haza, hogy tudjuk, milyen pezsdítő és lenyűgöző az afrikai élet! - B. Márk