Hírek archívum 2017. Június

Két előadást is tartottunk a Múzeumok Éjszakáján

19 órakor a Dunaföldvári Vármúzeumban a Mesebeli Afrika előadáson, 21 órakor Bátán a Fekete Gólya Házban tartottunk zenés tárlatvezetést. Előbbi helyszínen Magyar László és Angola, utóbbin Nyugat-Afrika volt a téma.

A turizmus megoldás lehet Afrika problémáira- publikáltunk a Globs Magazinba

Tudta, hog minden 10. afrikai ember megélhetne turizmusból, ha több turista menne Afrikába nyaralni, üdülni, felfedezni? Gondolt már rá, hogy a  kulturális turizmus és a szegénységcsökkentés kéz a kézben járnak Afrikában? Tourism: the key to development in Africa címmel jelent meg cikkünk az angol nyelvű GLOBS magazin májusi számában.

A négy napos sivatagi túra, a tuaregek viszonya az utasokhoz, vendégszeretetük tetszett a legjobban, illetve a betekintési lehetőség a nomádok mindennapi életébe. - Név nélkül

Nagyon jó volt az egész, toppon meg volt szervezve, nem kellett sehol várni, minden mindenhol ment, mint a karikacsapás. Többet kaptunk, mint amire számítottunk. A szállással (Karafuu- Zanzibár) is nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük a szervezést. - I. István és Baráti Társasága

Csak pozitív visszajelzést kaptunk a partnereinktől. Nagyon jól érezték magukat. Rengeteg állatot láttak Tanzániában. Kiemelték, hogy mennyire jól össze voltak hangolva a programok, hogy sehol nem kellett várakozni, minden nagyon jól meg volt szervezve. - H. Kitti, egy incentív csoport koordinátora

Évek óta vágytam már egy valóban érintetlen szépségű trópusi szigetre. És cetcápákkal úszni. Mindkét vágyam teljesült. Imádom a tengeri teknősöket is, és minden merülésnél többel is találkoztunk, ráadásul mindig aktívak voltak (úsztak, ettek), kapirgáltak. Deus, a búvároktató bár tanzániai nagyon vicces és bizalomkeltő, hogy magyarul beszél (Kicsi a világ). Minden búvár készüljön fel: Mafia-sziget erősen addiktív. :) - Szilasi Ildikó (PADI Advanced képesítésű hobbibúvár)

Köszönöm, hogy általad eljutottam olyan helyekre Szenegálba, melyekre nélküled soha nem jutottam volna el. Remek és szép élmények maradnak benem amíg élek. Teranga Szenegál! - H. Zoltán

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G.Gábor, Budapest