Nagyon élveztük a szafarikat,állatleseket.De nekünk a legnagyobb élményt a tanzániai emberek ,népcsoportok közelebbről való megismerése adta. Imádtuk az első napon a biciklizést a Mto wa Mbu faluban és környékén,a datogákkal való találkozást az Eyasi-tónál,az iskola látogatást.Fantasztikus volt a Nátron tó és környéke is.A legnagyobb élmény a a hajnali vadászat volt a hadzabékkal!Életünk végéig emlékezni fogunk rá!!A férjem minden nap keres valakit ,akinek elmesélheti az élményeit. A szállások és az étkezések is tökéletesek voltak. Zanzibár is gyönyörű volt.A Palm Beach Inn szállást egyszerűen imádtuk!Autentikus volt és a maga egyszerűségében nagyszerű.Csak mi ketten voltunk vendégek,a "főnök úr" és a személyzet is aranyos volt-összebarátkoztunk velük és esténként nagyon jól szórakoztunk az "étterem-bárban".Nagyon családias volt az egész.♥ A magyar idegenvezetőnket csak dicsérni tudom. Végtelenül kedves,készséges ember,aki magas színvonalon végzi munkáját.Nagyon jól éreztük magunkat vele.Mindenkinek csak ajánlani tudom. - B. Csilla és férje

Fantasztikus volt a háttérszervezés, nagyon jó volt a helyi asszisztencia, mindennel meg voltunk elégedve. Nagyon jól sikerült az út. - T. András

Pont ma van egy hete, hogy tele élményekkel megérkeztünk Ugandából. Ezzel együtt 28. alkalommal voltam 15 afrikai országban, s elmondhatom, az egyik legbékésebb, legélhetőbb ország legkedvesebb lakosai között voltunk. Az angyalok mindenütt velünk voltak: amíg más csapatok nem láttak csimpánzokat, addig a közvetlen közelünkben üvöltözött egy, és püfölte a fát a földön. Amíg mások szakadó esőben 5-6 órát gyalogoltak, s csak a távolból láttak gorillákat, addig mi gyönyörű időben, egy óra gyaloglás után egy 14 fős család kellős közepén találtuk magunkat. A rafting csodálatos volt, a Nílus forrása nem kevésbé. Olykor fárasztóak voltak a hosszú utazások, de a sok élmény mindenért kárpótolt. Vezetőnk nagyon megszeretett minket, a végén úgy váltunk el egymástól, hogy sokáig fog ránk emlékezni. A barátaim nevében is köszönöm a segítségeteket, hogy mindezt megtapasztalhattuk. - N. Gyula, Budapest

Ilyen hiteles, az országot szívből bemutató utazáson talán még soha nem vettem részt. Köszönöm szépen. - S. László, Gárdony

Csodás volt az utunk Tanzániában, rengeteg élménnyel jöttünk haza. Zoli a kísérőnk is mindent megtett, hogy jól érezzük magunkat. Fantasztikus volt. - O. Ila

Az idegenvezetők profik, informatívak, segítőkészek! Mindenben kimagasló volt az út, pláne a Ballet Camara Társulat! - Név nélkül, 2018 április

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G.Gábor, Budapest