Hírek archívum 2021. Szeptember

Új irodába költözünk!

2021. október 4-én az UTAZZ AFRIKÁBA UTAZÁSI IRODA új irodája nyílik meg Budapesten a 11.kerületben, a Zenta utca 5. szám alatt.

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

Élmény volt és IGAZI Afrika! -

Szeretném megköszönni Önnek az egész nyaralás fantasztikus koordinációját! Mindvégig teljes biztonságban éreztük magunkat és csodálatos élményt kaptunk! Nagyon aranyosak kedvesek voltak minden szálláson és az étkezés mindenhol kifogástalan volt! Zanzibáron a Kichanga lodge egészen egyedi és lenyűgözött bájával. A szafari vadon közeli eseményei különleges kalandokkal gazdagítottak, és az ottani idegenvezetőnk nagyon kedves, aranyos volt, kereste a legjobb megfigyelési pontokat! Mindennel 100%-ban elégedettek voltunk, jó szívvel ajánlom Önöket a barátaimnak, ismerőseimnek! - Cs. Zsuzsanna

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya

Nagyon tetszett az út, rengeteget fotóztam, valahova kétszer is visszamentem a szép fényekért, annyira lehengerlő volt a látvány. A csoportkísérőnk, Gábor rendkívül szimpatikus, nagytudású, látszik, hogy nagyon ismeri a helyi kultúrát, nagyon tiszteli a helyieket. Rengeteg mindent megtudtunk, én mondjuk egy piramisért a világ másik felébe is elutazok, de az, hogy volt olyan sírkamra, amit csak miattunk, nekünk nyitottak ki, nagyon izgalmas volt! A dervisek tánca is nagyon tetszett, autentikus volt. - S. György

A tengerparti szálloda kifogástalan, jó konyhával, szép tengerparttal kellemes környezettel – telitalálat! - K. Ferenc

A falulátogatás, a különböző piacok és mindvégig a csoportkísérő lelkes, szakmai vezetése tetszett leginkább az út során! - Név nélkül- Szilveszter Szenegál 2019