Uganda

7 órát gyalogoltunk a Bwindi Nemzeti Parkban, mire rátaláltunk a helyi gorillákra egy völgyben, a hegy túloldalán. Láttuk a nagy ezüsthátút, a családjával együtt, volt velük egy négy hónapos kis gorilla is, aki végig csínytalankodott és játszott a többi társával. Fantasztikus élmény volt mindezt látni! A helyi gájd- sofőrünk profi volt és előzékeny, addig kereste velünk az oroszlánokat a nemzeti parkokban, ameddig meg nem találtuk őket. - Szentpéteri Család, Budapest

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

Jól szervezett volt az út, sok tartalmas látnivalóval. Az idegenvezető flottul levezényelte az utat. - Gy. László

Annyi szuper élmény volt: Mali tánc- és dobeggyüttes, djembézés közösen, falu(család) látogatások... - P. Csilla

Nagyon klassz volt az út, az idegenvezető úgy vigyázott ránk, mint a szeme fényére. Mindent megszervezett, mindent megoldott, még az esküvőnket is megszervezte odakint! Három hét alatt keresztül-kasul bebarangoltuk Madagaszkárt, szuper út volt! - B. Gergely, rádiós műsorvezető