Tanzánia, Zanzibár és Mafia-sziget

Időpont: 2021-07-22 - 2021-08-04
Időtartam: 14 nap
Ár: 3370 USD
Zanzibári üdülés és Stone Town(UNESCO).Fűszer túra,vízi sportok. Szerengeti Nemzeti Park.BIG5 vadles a Ngorongoro-kráternél! Maszáj falu és hadzabék. Elefántok a Tarangire Parkban!Kics csoport, magyar csaoportkísérő.

Elképesztő, szívmelengető világ. Megéri felfedezni. - P. Zsuzsa

Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem. Garantáltan nem utoljára jártam Afrikában. - T. Andrea

Az út nagyon szép volt,csodálatos dolgokat láttunk,jól éreztük magunkat! A Le Mourne szálloda fantasztikus volt, szuper extra luxus. Korallzátonyoknál úsztunk, búvárkodtunk, gyönyörű volt! - Szabó Györgyike

Egy felejthetetlen utazásban volt részünk, köszönjük. Afrika egy új arccal mutatkozott be a számunkra, ami közelebb hozott minket az afirkai kultúrához, és az afrikai emberekhez. - István és Ildikó

Napsütés, mosoly, tánc és zene, zsiráfok és majmok, óceán kék-zöld színe. A sok-sok élmény szép emlékké érik. - Molnár Család

Az idegenvezető személyisége, kedvessége, határozottsága pozitív volt. Átjött, hogy mennyire szereti ezt az országot, és mindent megtett azért, hogy megértesse velünk Afrikát. - Név nélkül, 2018 április

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária