Tanzánia, Zanzibár és Mafia-sziget

Déli szafari Tanzániában, üdülés Zanzibár szigetén

Időtartam: 10 naptól javasolt
Ár: 2850 USD
Szafari az érintetlen Selous (UNESCO) és Mikumi Nemzeti Parkokban. Üdülés Zanzibár sziget legszebb partszakaszán, Nungwin. Szuahéli partvidék, Stone Town (UNESCO), fűszertúra. Fakultatív vízi sportok.
Privát
Best of Zanzibár és Pemba sziget

Időtartam: 10 naptól javasolt
Ár: 1950 USD
Exkluzív utazás a tanzániai Zanzibárra, és az érintetlen szomszédos szigetre, Pembára. Gyönyörű izolált partok, vízes fakultatív programlehetőségek. Búvárkodás, mélytengeri horgászat.
Nyaralás Zanzibáron, szafari Tanzániában - ELSŐ CSOPORT

Időpont: 2021-07-08 - 2021-07-22
Időtartam: 14 nap
Ár: 3370 USD
Zanzibári üdülés és Stone Town(UNESCO).Fűszer túra,vízi sportok. Szerengeti Nemzeti Park.BIG5 vadles a Ngorongoro-kráternél! Maszáj falu és hadzabék. Elefántok a Tarangire Parkban!Kics csoport, magyar csaoportkísérő.
Nyaralás Zanzibáron, szafari Tanzániában - MÁSODIK CSOPORT

Időpont: 2021-07-22 - 2021-08-04
Időtartam: 14 nap
Ár: 3370 USD
Üdülés Zanzibáron, városnézés Stone Townban(UNESCO).Fűszer túra,vízi sportok.Szerengeti Nemzeti Park.BIG5 vadles a Ngorongoro-kráternél! Maszáj falu és hadzabék. Elefántok a Tarangire Parkban!Kics csoport, magyar csoportkísérő.

Napsütés, mosoly, tánc és zene, zsiráfok és majmok, óceán kék-zöld színe. A sok-sok élmény szép emlékké érik. - Molnár Család

Szerencsésen haza érkeztünk Tanzániából.Nagyon jól éreztük magunkat, sok élményt szereztünk, tényleg különleges , fantasztikus volt, nem csalódtunk semmiben.Külön köszönet Zolinak, aki segítőkész, kedves , és figyelmes volt.Másnak is jó szívvel tudom ajánlani majd az irodát. - V. testvérpár

Nagyon élveztük azt a sok érdekességet amit megismertünk. Köszönjük a sok-sok érdekes, magas színvonalú tájékoztatást a kultúráról, a szokásokról. - Bátory Család

Csodás volt az utunk Tanzániában, rengeteg élménnyel jöttünk haza. Zoli a kísérőnk is mindent megtett, hogy jól érezzük magunkat. Fantasztikus volt. - O. Ila

A tengerparti szálloda kifogástalan, jó konyhával, szép tengerparttal kellemes környezettel – telitalálat! - K. Ferenc

Afrika örök emlék marad számunkra. - Cseh Család

Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem. Garantáltan nem utoljára jártam Afrikában. - T. Andrea