Tanzánia

Időpont: 2018-12-27 - 2019-01-07
Időtartam: 11 nap, 9 éj
Ár: 2430 USD
BIG5 vadles a Ngorongoro-kráterben és fergeteges szilveszter éj! Évkezdés maszájok közt! Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban. Üdülés Zanzibár szigetén. Fűszer és delfin túra, a történelmi Stown Town felfedezése magyar idegenvezetéssel!
Privát
Szafari Tanzániában, üdülés Zanzibáron

Időtartam: 7 naptól javasolt
Ár: 1650 USD
Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és BIG5 les a Ngorongoro-kráterben. Selfie zsiráf és zebra csordák közt, ameddig a szem ellát. Találkozás maszájokkal, hadzabékkal, és a datoga nép tagjaival. Üdülés Zanzibáron mesés partokon...
Szafari Tanzániában és Zanzibár

Igazi afrikai szafari vadlesekkel a Serengeti Nemzeti Parkban és egy elképesztő vulkanikus kráterben, a Ngorongorónál. Big 5 les a szavannán bivalyok, oroszlánok és veszélyeztetett fekete orrszarvúk közt. Találkozás helyi népekkel...

Pont ma van egy hete, hogy tele élményekkel megérkeztünk Ugandából. Ezzel együtt 28. alkalommal voltam 15 afrikai országban, s elmondhatom, az egyik legbékésebb, legélhetőbb ország legkedvesebb lakosai között voltunk. Az angyalok mindenütt velünk voltak: amíg más csapatok nem láttak csimpánzokat, addig a közvetlen közelünkben üvöltözött egy, és püfölte a fát a földön. Amíg mások szakadó esőben 5-6 órát gyalogoltak, s csak a távolból láttak gorillákat, addig mi gyönyörű időben, egy óra gyaloglás után egy 14 fős család kellős közepén találtuk magunkat. A rafting csodálatos volt, a Nílus forrása nem kevésbé. Olykor fárasztóak voltak a hosszú utazások, de a sok élmény mindenért kárpótolt. Vezetőnk nagyon megszeretett minket, a végén úgy váltunk el egymástól, hogy sokáig fog ránk emlékezni. A barátaim nevében is köszönöm a segítségeteket, hogy mindezt megtapasztalhattuk. - N. Gyula, Budapest

Csak pozitív visszajelzést kaptunk a partnereinktől. Nagyon jól érezték magukat. Rengeteg állatot láttak Tanzániában. Kiemelték, hogy mennyire jól össze voltak hangolva a programok, hogy sehol nem kellett várakozni, minden nagyon jól meg volt szervezve. - H. Kitti, egy incentív csoport koordinátora

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

Annyi élményt kaptunk, hog olyan érzés, mintha egy hónapja úton lennénk, nem csak tíz napja. Milyen régen volt, hogy elindultunk! - P. Miklós

Nagyon élveztük azt a sok érdekességet amit megismertünk. Köszönjük a sok-sok érdekes, magas színvonalú tájékoztatást a kultúráról, a szokásokról. - Bátory Család

Nagyon klassz volt az út, az idegenvezető úgy vigyázott ránk, mint a szeme fényére. Mindent megszervezett, mindent megoldott, még az esküvőnket is megszervezte odakint! Három hét alatt keresztül-kasul bebarangoltuk Madagaszkárt, szuper út volt! - B. Gergely, rádiós műsorvezető