Szudán

Szudán: núbiai fáraók és piramisok nyomában

Időpont: 2019-10-17 - 2019-10-28
Időtartam: 12 nap / 10 éjszaka
Ár: 1590 EUR
 Afrika legnagyobb sivatag mezője! Bajuda sivatag – Ó-Dongola. Fáraók városai és templomai – Szoleb.  Núbia szívében – Hieroglifák, templomok, szigetek.  Zuhatagok, kőfejtők, sziklarajzok – Tombosz.  Kerma – az...

Egy életre szóló élmény volt, köszönöm, hogy itt lehettem! - K. Erika

Végre ehettem igazi hamisítatlan vanília fagylaltot, igazi vaníliával - Sz. Ildikó

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem... A lelkem egy része itt marad. - T. Andrea

Nagyon jó volt az egész, toppon meg volt szervezve, nem kellett sehol várni, minden mindenhol ment, mint a karikacsapás. Többet kaptunk, mint amire számítottunk. A szállással (Karafuu- Zanzibár) is nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük a szervezést. - I. István és Baráti Társasága

Nagyon tetszett az út, rengeteget fotóztam, valahova kétszer is visszamentem a szép fényekért, annyira lehengerlő volt a látvány. A csoportkísérőnk, Gábor rendkívül szimpatikus, nagytudású, látszik, hogy nagyon ismeri a helyi kultúrát, nagyon tiszteli a helyieket. Rengeteg mindent megtudtunk, én mondjuk egy piramisért a világ másik felébe is elutazok, de az, hogy volt olyan sírkamra, amit csak miattunk, nekünk nyitottak ki, nagyon izgalmas volt! A dervisek tánca is nagyon tetszett, autentikus volt. - S. György

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G. Gábor, Budapest