Szenegál

Időpont: 2018-11-01 - 2018-11-11
Időtartam: 10 nap / 9éj
Ár: 1540 EUR
Szafari koba antilopokkal, zebrákkal, struccokkal, zsiráfokkal a Bandia Vadasparkban. Madárles a világ 3. legjobb madármegfigyelő helyén. Kirándulás az unikális Rózsaszín-tó körül, ralizás szaharai homokdűnék közt. Egy serer...
Csillagtúra üdüléssel Szenegálban az Atlanti-óceán partján

Időpont: 2018-11-29 - 2018-12-09
Időtartam: 10 nap/ 9éj
Ár: 1540 EUR
Hagyományőrző Afrika, izgalmas helyek egyben üdüléssel az Atlanti-óceán partján ****-os, medencés hotelben. A csillagtúra központja Saly, a szenegáli riviéra üdülő városa. Innen látogatunk el a Bandia Vadasparkba, Dakarba...

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Nagyon klassz volt az út, az idegenvezető úgy vigyázott ránk, mint a szeme fényére. Mindent megszervezett, mindent megoldott, még az esküvőnket is megszervezte odakint! Három hét alatt keresztül-kasul bebarangoltuk Madagaszkárt, szuper út volt! - B. Gergely, rádiós műsorvezető

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Jól szervezett volt az út, sok tartalmas látnivalóval. Az idegenvezető flottul levezényelte az utat. - Gy. László

Az utazás csodálatos volt, még szebb mint amiről álmodtunk. Én mióta az eszemet tudom Afrikába vágytam. És végre sikerült eljutnom Tanzániába. Azon felül hogy gyönyörű ország, csodálatos állatvilággal, természeti csodákkal, nagyon tetszett az emberek mentalitása, hozzáállása az élet dolgaihoz.Szóval az utazás gyönyörű volt, részletesen beszámoltam róla az ismerősöknek, barátoknak és természetesen ajánlom az Utazási irodát mindenkinek. - T. Csilla