Szenegál

Időpont: 2020-10-22 - 2020-11-02
Időtartam: 11 NAP/ 10 ÉJ
Ár: 1590 EUR
Szafari a Bandia Vadasparkban.Afrikai tánc és dobtanítás, show. UNESCO helyek: Gorée-sziget, Saint- Louis, Saloum Delta. Üdülés az Atlanti-óceán partján. Rózsaszín-tó, falulátogatások. Kis csoport, magyar csoportkísérő!
Szenegál: Fergeteges szilveszter az Atlanti-óceán partján

Időpont: 2020-12-25 - 2021-01-06
Időtartam: 13 nap / 11 éj
Ár: 1590 EUR
Szilveszter az Atlanti-óceán partján ünnepi vacsorával és folklór show-val.Szafari, zebrák és zsiráfok a Bandia Vadasparkban.Gorée-sziget,Saint- Louis,Saloum Delta(UNESCO).Rózsaszín-tó, fula és serer falvak.Magyar csoportkísérő!

Nagyon tetszett, hogy kis csoporttal utaztunk. Köszönjük és további sikeres utakat kívánunk! - Katalin és Gergely

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. Család

Örülünk, hogy itt lehettünk. Nagyon érdekes és tanulságos út volt számunkra. Szívesen elmegyünk más utatokra is. - Péter és Zsuzsa

Csak pozitív visszajelzést kaptunk a partnereinktől. Nagyon jól érezték magukat. Rengeteg állatot láttak Tanzániában. Kiemelték, hogy mennyire jól össze voltak hangolva a programok, hogy sehol nem kellett várakozni, minden nagyon jól meg volt szervezve. - H. Kitti, egy incentív csoport koordinátora

Röviden: minden teljesen rendben volt, az idegenvezetővel abszolút meg voltunk elégedve! Legérdekesebb: közvetlen közelről megfigyelni a frissen levadászott zebra tetemmel birkózó oroszlán. Ami biztos, hogy vissza fogunk menni, mert ezt meg kell ismételni!!!! - Dr. Sz. Zsolt

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest