Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

"Tetszett, hogy az út megtervezésénél az iroda az összes szempontunkat figyelembe vette. A kinti partner nagyon kedves és segítőkész volt, a feleségemet még a ruhaboltba is elkísérte, és segített neki választani, és alkudni. Szép élmény volt, a kinti szolgáltatás pedig kitűnő." - Tóth Család

Hogy láttunk -e állatokat? Nem az a kérdés, hogy láttunk-e, hanem hogy mennyit és, hogy mit csináltak! Rengeteget láttunk. Elefántokat akik oroszlánt kergettek. Fürdőző elefántokat. Acsarkodó zsiráfokat - V. Enikő és barátai

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Pont ma van egy hete, hogy tele élményekkel megérkeztünk Ugandából. Ezzel együtt 28. alkalommal voltam 15 afrikai országban, s elmondhatom, az egyik legbékésebb, legélhetőbb ország legkedvesebb lakosai között voltunk. Az angyalok mindenütt velünk voltak: amíg más csapatok nem láttak csimpánzokat, addig a közvetlen közelünkben üvöltözött egy, és püfölte a fát a földön. Amíg mások szakadó esőben 5-6 órát gyalogoltak, s csak a távolból láttak gorillákat, addig mi gyönyörű időben, egy óra gyaloglás után egy 14 fős család kellős közepén találtuk magunkat. A rafting csodálatos volt, a Nílus forrása nem kevésbé. Olykor fárasztóak voltak a hosszú utazások, de a sok élmény mindenért kárpótolt. Vezetőnk nagyon megszeretett minket, a végén úgy váltunk el egymástól, hogy sokáig fog ránk emlékezni. A barátaim nevében is köszönöm a segítségeteket, hogy mindezt megtapasztalhattuk. - N. Gyula, Budapest

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai

Szeretném megköszönni Önnek az egész nyaralás fantasztikus koordinációját! Mindvégig teljes biztonságban éreztük magunkat és csodálatos élményt kaptunk! Nagyon aranyosak kedvesek voltak minden szálláson és az étkezés mindenhol kifogástalan volt! Zanzibáron a Kichanga lodge egészen egyedi és lenyűgözött bájával. A szafari vadon közeli eseményei különleges kalandokkal gazdagítottak, és az ottani idegenvezetőnk nagyon kedves, aranyos volt, kereste a legjobb megfigyelési pontokat! Mindennel 100%-ban elégedettek voltunk, jó szívvel ajánlom Önöket a barátaimnak, ismerőseimnek! - Cs. Zsuzsanna