Privát utak

Időtartam: 7 naptól javasolt
Ár: 1650 USD
Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és BIG5 les a Ngorongoro-kráterben. Selfie zsiráf és zebra csordák közt, ameddig a szem ellát. Találkozás maszájokkal, hadzabékkal, és a datoga nép tagjaival. Üdülés Zanzibáron mesés partokon...

Időtartam: 13 nap
Ár: 2170 EUR
Városnézés Ouidahban, a vudu fővárosában. Túra Ganviéban, a cölöpökre épült faluban, Aboney királyi palota. Porto Novo, Benin fővárosa. Togo fővárosa: Lome, fétis piac. Ghána: Akosombo-gát, Cape Coast, Elmina rabszolgavárak...

Időtartam: 6 naptól javasolt
Szafari Kenyában a Masai Mara szavannáin, vadles a Kilimandzsáró lábánál az Amboseli Nemzeti Parkban, ismerkedés a helyi kultúrával és ökoszisztémával, szafari a nagyragadozóiról híres Tsavo Nemzeti Parkban, végül nyaralás...

Lalibela történelmi városa. Bahir Dar. Vezetett városnézés Addisz Abebában. Timket Fesztivál (minden év januárjában). Kérésre bővíthet Omo völgye törzseivel és a Danakil régióval is. Várjuk érdeklődését!

Időtartam: 13 nap
Ár: 1950 EUR
Lemúrok a Ranomafana Nemzeti Parkban. Benyovszky nyomában Antsirabeban. Üdülés Ifaty Beachen. Baobab- erdők, vanília és zebu hús. Majomles az Isalo Nemzeti Parkban. Andasibe Nemzeti Park.

Esküvő és nászút Mauritius szigetén. Pihenés csodálatos környezetben. Déli szigettúra.Kráter, szent tó, vízesések és hétszínű föld. Egész napos kirándulás katamaránnal az Ile aux cerfs szigetére. Északi szigettúra...

Időtartam: 5 naptól javasolt
Ár: 700 EUR
Kényeztesse magát az Atlanti-óceán partján pálmafás környezetben télen-nyáron, Afrikában! Homokos, pálmafás tengerpart, európai kényelmű 4 és 5 csillagos, medencés szállodák all inclusive ellátással is! Töltődjön fel...

Hogy láttunk -e állatokat? Nem az a kérdés, hogy láttunk-e, hanem hogy mennyit és, hogy mit csináltak! Rengeteget láttunk. Elefántokat akik oroszlánt kergettek. Fürdőző elefántokat. Acsarkodó zsiráfokat - V. Enikő és barátai

Én már másodszor jövök Veletek Afrikába egy hónap alatt!Szerintetek? - K. Gábor, Budapest

"Tetszett, hogy az út megtervezésénél az iroda az összes szempontunkat figyelembe vette. A kinti partner nagyon kedves és segítőkész volt, a feleségemet még a ruhaboltba is elkísérte, és segített neki választani, és alkudni. Szép élmény volt, a kinti szolgáltatás pedig kitűnő." - Tóth Család

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

Annyi élményt kaptunk, hog olyan érzés, mintha egy hónapja úton lennénk, nem csak tíz napja. Milyen régen volt, hogy elindultunk! - P. Miklós

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József