Madagaszkár

Időpont: 2020-12-28 - 2021-01-08
Időtartam: 10 nap
Ár: 1475 EUR
Lemúrok a Ranomafana Nemzeti Parkban. Benyovszky nyomában Antsirabeban. Üdülés Ifaty Beachen. Baobab- erdők, vanília és zebu hús. Majomles az Isalo Nemzeti Parkban. Andasibe Nemzeti Park.
Privát
Madagaszkár, makik földje

Időtartam: 13 nap
Privát
Nosy Be: a Kincses Sziget

Időtartam: 7 éjtől javasolt
Ár: 1480 EUR
Üdülés a világ egyik legszebb szigetén (A Tripadvisor besorolása szerint Nosy Be 2015-ben a világ legszebb szigete!). Makik és kaméleonok nyomában a Lokobe Nemzeti Parkban. Úszás tengeri teknősökkel, manta rájákkal Nosy Iranja...

Változatos tájképek, baobabfák, és rengeteg kókuszolaj. Számomra ez Madagaszkár. - L. Krisztina

Szeretném megköszönni Önnek az egész nyaralás fantasztikus koordinációját! Mindvégig teljes biztonságban éreztük magunkat és csodálatos élményt kaptunk! Nagyon aranyosak kedvesek voltak minden szálláson és az étkezés mindenhol kifogástalan volt! Zanzibáron a Kichanga lodge egészen egyedi és lenyűgözött bájával. A szafari vadon közeli eseményei különleges kalandokkal gazdagítottak, és az ottani idegenvezetőnk nagyon kedves, aranyos volt, kereste a legjobb megfigyelési pontokat! Mindennel 100%-ban elégedettek voltunk, jó szívvel ajánlom Önöket a barátaimnak, ismerőseimnek! - Cs. Zsuzsanna

Nagyon jó volt, hogy a régészeti lelőhelyeket egy régésszel nézhettük meg. A sivatagi napok, és a tuareg vendéglátás tetszett a legjobban. - Név nélkül

Köszönjük szépen a lehetőséget és a szervezést, jól éreztük magunkat. Még nagyon sok az élmény, nehéz eldönteni, mi is tetszett legjobban. Talán a Gungu Fesztivál, a vidéki Kongó bája, és az emberek kedvessége együttesen! - Zoli

Gyönyörű volt, fantasztikus, flottul ment minden a szervezésben. Túráztunk, fürödtünk, makikat, kaméleonokat láttunk. Az idegenvezető kedves segítőkész ember nagyon kedveltük. Szuper volt az időjárásunk, egyszer esett, amikor épp beszélltunk a kocsiba. - B. Györgyike és Sz. László

Különösen az tetszett, hogy a programok többsége a kongói mindennapokba engedett bepillantani… - M. Zoltán

Köszönöm, hogy általad eljutottam olyan helyekre Szenegálba, melyekre nélküled soha nem jutottam volna el. Remek és szép élmények maradnak benem amíg élek. Teranga Szenegál! - H. Zoltán