Körutazások

Időpont: 2020-10-22 - 2020-11-02
Időtartam: 11 NAP/ 10 ÉJ
Ár: 1590 EUR
Szafari a Bandia Vadasparkban.Afrikai tánc és dobtanítás, show. UNESCO helyek: Gorée-sziget, Saint- Louis, Saloum Delta. Üdülés az Atlanti-óceán partján. Rózsaszín-tó, falulátogatások. Kis csoport, magyar csoportkísérő!
Szenegál: Fergeteges szilveszter az Atlanti-óceán partján

Időpont: 2020-12-25 - 2021-01-06
Időtartam: 13 nap / 11 éj
Ár: 1590 EUR
Szilveszter az Atlanti-óceán partján ünnepi vacsorával és folklór show-val.Szafari, zebrák és zsiráfok a Bandia Vadasparkban.Gorée-sziget,Saint- Louis,Saloum Delta(UNESCO).Rózsaszín-tó, fula és serer falvak.Magyar csoportkísérő!
Nyaralás és öko-kaland Mafia szigeten(Tanzánia)

Időpont: 2020-08-08 - 2020-08-17
Időtartam: 10 nap/ 7 éj
Ár: 1265 USD
Érintetlen víz alatti,barátságos és biztonságos víz feletti világ.Teknőskelési szezon! Madárles, vitorlázás, horgászat, snorkelling, sziget-túrák (történelem,kultúra). Kajak, kerékpározás. Magyar asszisztencia a szigeten!
Búvárkodás Mafia-szigeten Tanzániában

Időpont: 2020-08-15 - 2020-08-24
Időtartam: 10 nap/ 7 éj
Búvárkodás Védett Tengeri Parkban. Öt fajta teknős, 50 fajta korall, 460 fajta hal. Teknőskelési szezon! Kis csoport, magyar helyszíni asszisztencia és Magyarországot ismerő tanzán merülésvezető.
Privát
Etiópia

Lalibela történelmi városa. Bahir Dar. Vezetett városnézés Addisz Abebában. Timket Fesztivál (minden év januárjában). Kérésre bővíthet Omo völgye törzseivel és a Danakil régióval is. Várjuk érdeklődését!
Szilveszter Madagaszkáron

Időpont: 2020-12-28 - 2021-01-08
Időtartam: 10 nap
Ár: 1475 EUR
Lemúrok a Ranomafana Nemzeti Parkban. Benyovszky nyomában Antsirabeban. Üdülés Ifaty Beachen. Baobab- erdők, vanília és zebu hús. Majomles az Isalo Nemzeti Parkban. Andasibe Nemzeti Park.
Karácsony és Szilveszter Mauritius smaragzöld szigetén

Időpont: 2020-12-23 - 2021-01-02
Időtartam: 9 éj
Ár: 2038 EUR
Exkluzív karácsony és szilveszter all inclusive ellátással Mauritiuson.Fakultatív programok:déli és északi szigettúra,vízesések,hétszínű föld.Kirándulás katamaránnal Ile aux cerfs szigetre,vízi sportok,búvárkodás.

Amikor megkaptuk a repülőjegyet rákerestem az interneten és " a leggyorsabb és legkedvezőbb árfekvésűnek" dobta fel a találatok között. Ez tetszett. Szállások közül a Kudu Lodge és a Lake Easy Lodge tetszett a legjobban, a sátor a Serengetiben nagyon izgalmas, autentikus :) és a Karafuu Beach Hotel nyerte meg a szívemet. A programok változatosak, jól szervezettek voltak. Természetesen a két alapprogram tetszett a legjobban: az üdülés és a szafari. A kedvenc nemzeti parkom a Tarangire lett. Itt nem csak az állatok lenyűgözőek, hanem a táj is itt a legszebb. Sétáltunk, kerékpároztunk, hajókáztunk, jeepeztünk, én még jetskiztem is, jártunk vízen, levegőben, erdőben, szóval köszönöm élménydús volt az utazás. A poggyász késésünket leszámítva minden rendben volt. (De ez nem a Ti hibátok.) Zoltán igyekezett mindenben segíteni. Az ő munkáját is köszönöm. Úgyhogy én még szívesen utaznék veletek. Szívesen foglak Benneteket ajánlani ismerőseimnek. - M. Katalin

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős baráti csoport

Búvárként, és a vízi sportok, vízparti helyek szerelmeseként számos szigeten, parti üdülőhelyen megfordultam már életemben, a Karib-térségben és Afrikában egyaránt. Mafia-sziget az abszolút kedvenc. Elképesztő tisztaság, őszinte, puritán, barátságos. Nem véletlenül Védett Tengeri Park, olyan páratlan forma-és színvilágú korallmezőket láttunk a víz alatt, amit előtte sehol, sosem. Teknőssel, murénával, langusztával, nagyméretű halakkal találkozni mindennapi csoda akár snorkellingezik, akár merül az ember. Alig várom, hogy visszatérhessek. - Szilasi Ildikó

Egy felejthetetlen utazásban volt részünk, köszönjük. Afrika egy új arccal mutatkozott be a számunkra, ami közelebb hozott minket az afirkai kultúrához, és az afrikai emberekhez. - István és Ildikó

Minden nagyon jó volt. Kicsit tartottam az út előtt Afrikától, de most már tudom, hogy nem volt mitől! A szállás szuper volt, az ételek nagyon finomak. A trópusi botanikus kert, az óceán látványa mindent felülmúlt. Hetekig el tudtam volna ücsörögni a Kinasi Hotel teraszán, olyan kellemes atmoszférája volt. Két év alatti kislányommal utaztam, nagyon jól bírta az utazást, nagyon élvezte a hajókirándulásokat, és türelmesen megvárta a fedélzeten, amíg snorkellingezek, vagy cetápákkal úszok! Szép élmény marad! - T-Cs. Kata

Nagyon tetszett a programok összeállítása, szuper a helyiek problémamegoldása, kedvessége. - Név nélkül- 2019 márciusi túra

Jól szervezett volt az út, sok tartalmas látnivalóval. Az idegenvezető flottul levezényelte az utat. - Gy. László