Körutazások

Időpont: 2022-01-13 - 2022-01-22
Időtartam: 10 nap/ 8 éj
Ár: 1880 EUR
Lalibela történelmi városa. Bahir Dar. Vezetett városnézés Addisz Abebában. Timket Fesztivál. Bahir Dar városa, és csónakázás Etiópia legnagyobb taván, a Tana-tavon. Simien hegység és hegyi páviánok. Akszúm a legszentebb...
Privát
Etiópia

Lalibela történelmi városa. Bahir Dar. Vezetett városnézés Addisz Abebában. Timket Fesztivál (minden év januárjában). Kérésre bővíthet Omo völgye törzseivel és a Danakil régióval is. Várjuk érdeklődését!
Szilveszter Madagaszkáron

Időpont: 2021-12-28 - 2022-01-08
Időtartam: 10 nap
Ár: 1475 EUR
Lemúrok a Ranomafana Nemzeti Parkban. Benyovszky nyomában Antsirabeban. Üdülés Ifaty Beachen. Baobab- erdők, vanília és zebu hús. Majomles az Isalo Nemzeti Parkban. Andasibe Nemzeti Park.
Karácsony és Szilveszter Mauritius smaragzöld szigetén

Időpont: 2020-12-23 - 2021-01-02
Időtartam: 9 éj
Ár: 2038 EUR
Exkluzív karácsony és szilveszter all inclusive ellátással Mauritiuson.Fakultatív programok:déli és északi szigettúra,vízesések,hétszínű föld.Kirándulás katamaránnal Ile aux cerfs szigetre,vízi sportok,búvárkodás.
Privát
Mauritius, a smaragzöld sziget

Pihenés csodálatos környezetben. Déli szigettúra.Kráter, szent tó, vízesések és hétszínű föld. Egész napos kirándulás katamaránnal az Ile aux cerfs szigetére. Északi szigettúra.
Kongó és Gungu Fesztivál

VILÁGON EGYEDÜLÁLLÓ UTAZÁSI LEHETŐSÉG, VILÁGON EGYEDÜLÁLLÓ ITINER!  Hagyományőrzés, mágia és tánc! Részvétel a Gungu hagyományőrző fesztiválon a pende népcsoport földjén, Kongó szívében. Több tucat népcsoport...

Jól szervezett volt az út, sok tartalmas látnivalóval. Az idegenvezető flottul levezényelte az utat. - Gy. László

Láttam pöttyös halacskát a vízben. Mafián akarok maradni! (Megjegyzés: 9 méter hosszú cetcápára gondolt, mint halacska). - Mariatou (3,5 éves)

Életem legemlékezetesebb 10 napja volt. Az ellátás, az utazásszervezők szakmai felkészültsége, hozzáállása, a szenegáli emberek vendégszeretete nagyon tetszett. - L. Szilárd

Az út nagyon szép volt,csodálatos dolgokat láttunk,jól éreztük magunkat! A Le Mourne szálloda fantasztikus volt, szuper extra luxus. Korallzátonyoknál úsztunk, búvárkodtunk, gyönyörű volt! - Szabó Györgyike

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

Fantasztikus volt a háttérszervezés, nagyon jó volt a helyi asszisztencia, mindennel meg voltunk elégedve. Nagyon jól sikerült az út. - T. András

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya