Körutazások

Időpont: 2020-10-22 - 2020-11-02
Időtartam: 11 NAP/ 10 ÉJ
Ár: 1590 eur EUR
Szafari koba antilopokkal, zebrákkal, zsiráfokkal a Bandia Vadasparkban. Afrikai tánc és dobtanítás, hagyományőrző show. UNESCO Világörökségi Helyszínek: Gorée-sziget, Saloum Delta Nemzeti Park. Kis csoport, magyar nyelvű...
ELŐKÉSZÜLETBEN! - Szilveszter Szenegálban

Időtartam: 10 nap / 9 éj
Ár: 1590 EUR
Egzotikus szilveszter az Atlanti-óceán partján, medencés hotelben svédasztallal, pergő djembe dobokkal, akrobata táncosokkal! Elő szilveszteri szafari zsiráfok, zebrák, struccok és koba antilopok közt a Bandia vadasparkban. UNESCO...
Nyári üdülés Zanzibáron és szafari Tanzániában

Időpont: 2020-07-22 - 2020-08-04
Időtartam: 14 nap
Ár: 3230 USD
Öt nap Zanzibár csodálatos szigetén 5 csillagos tengerparti, medencés szállodában, all inclusive ellátással! Stown Town történelmi városának felfedezése. Fűszer-túra és úszás delfinekkel. Számtalan fakultatív vízi sport...

Időtartam: 7 naptól javasolt
Ár: 1650 USD
Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és BIG5 les a Ngorongoro-kráterben. Selfie zsiráf és zebra csordák közt, ameddig a szem ellát. Találkozás maszájokkal, hadzabékkal, és a datoga nép tagjaival. Üdülés Zanzibáron mesés partokon...
Kenyai szilveszter, szafari, és üdülés Diani Beach-en!

Időpont: 2020-12-26 - 2021-01-06
Időtartam: 12 nap
Ár: 2500 USD
BIG5 vadles, szilveszter az indiai-óveán partján és új év kezdés paradicsomi üdüléssel Kenyában! Naivasha-tó és millió flamingója, szafari a Kilimandzsáró lábánál az Amboseli Nemzeti Parkban. Vadles a Tsavo West és East...

Lalibela történelmi városa. Bahir Dar. Vezetett városnézés Addisz Abebában. Timket Fesztivál (minden év januárjában). Kérésre bővíthet Omo völgye törzseivel és a Danakil régióval is. Várjuk érdeklődését!
Karácsony és Szilveszter Mauritius smaragzöld szigetén

Időtartam: 9 éj
Ár: 2038 EUR
Karácsony és szilveszter rendkívül exkluzív környezetben All Inclusive ellátással a világ egyik leggyönyörűbb szigetén! Számos fakultatív programválasztási lehetőség. Déli szigettúra. Kráter, szent tó, vízesések és...

Pihenés csodálatos környezetben. Déli szigettúra.Kráter, szent tó, vízesések és hétszínű föld. Egész napos kirándulás katamaránnal az Ile aux cerfs szigetére. Északi szigettúra.

Én már másodszor jövök Veletek Afrikába egy hónap alatt!Szerintetek? - K. Gábor, Budapest

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Ami örökké a szívemben fog élni, az az ott élő emberek kedvessége, vidámsága, befogadókészsége, az hogy beengedtek minket a falvaikba, a kunyhóikba, kis lakásukba, vagy nagyobb házukba. Vendégül láttak minket és türelmesen válaszoltak kérdéseinkre, amiből mindig volt még egy utolsó két óra beszélgetés után is. - Ny. Györgyi Mária, Budapest

Egyedülálló, különleges, gyönyörű. meghökkentő. Ezentúl már joggal mondhatom, hogy láttam Afikát. - Dr. R. Mihály

Csodálatos volt a mauritiusi utunk, egy igazán emlékezetes és gyönyörű utazás és valódi pihenés tökéletes kombinációja. Ideális választás volt az október vége – november eleje időpont, mert ekkorra már szuper az idő de még pont a mauritiusi “nyári szünet” előtt voltunk. Káprázatos helyekre jutottunk el a helyi, profi idegenvetők segítségével, akik személyre szabottan nekünk rakták össze a programokat. Így, bár a szálloda (Blumarine Attitude) arra csábított, hogy ki se mozduljunk az all inclusive ellátás kényelméből, jártunk őserdőben és botanikus kertben, tettünk kirándulást városban és hegyekben, láttunk vízeséseket, tavakat és szurdokvölgyet, úsztunk delfinekkel és sétáltunk óriásteknősökkel és remekül éreztük magunkat a csodálatos tengerpartokon. A szállodai pihenést teljessé tették a minden igényt kielégítő éttermek, csodás medencék, búvárkodás, vitorlázás, katamarán-túra és a változatos esti műsorok és tánc. Nem is értjük, miért nem maradtunk tovább… - R. Család, Budapest

Annyi élményt kaptunk, hogy olyan érzés, mintha egy hónapja úton lennénk, nem csak tíz napja. Milyen régen volt, hogy elindultunk! - P. Miklós

Az út remekül sikerült, nem volt semmilyen fennakadás.Köszönöm a szervezést! - R. László