Az út nagyon szép volt,csodálatos dolgokat láttunk,jól éreztük magunkat! A Le Mourne szálloda fantasztikus volt, szuper extra luxus. Korallzátonyoknál úsztunk, búvárkodtunk, gyönyörű volt! - Szabó Györgyike

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Változatos tájképek, baobabfák, és rengeteg kókuszolaj. Számomra ez Madagaszkár. - L. Krisztina

A falulátogatás, a különböző piacok és mindvégig a csoportkísérő lelkes, szakmai vezetése tetszett leginkább az út során! - Név nélkül- Szilveszter Szenegál 2019

A remek szervezés, az emberek kedvessége, a változatos természeti látnivalók tetszettek leginkább az utazás során - G. Józsefné

Az idegenvezető személyisége, kedvessége, határozottsága pozitív volt. Átjött, hogy mennyire szereti ezt az országot, és mindent megtett azért, hogy megértesse velünk Afrikát. - Név nélkül, 2018 április

Örülünk, hogy itt lehettünk. Nagyon érdekes és tanulságos út volt számunkra. Szívesen elmegyünk más utatokra is. - Péter és Zsuzsa