Galéria

Szilveszter Szenegálban és FESFOP Fesztivál 2014. dec. 26- 2015. jan. 6.

"Olyan helyekre jutottam el ahová egyedül sosem merészkedtem volna és közben teljes biztonságban éreztem magam." Soma, Budapest

"Soha nem találkoztam még ilyen talpraesett és széles ismeretekkel rendelkező túravezetővel. Nagyszerű túra volt, változatos, színes programokkal. Már többször voltam Afrikában, de még nem láttam és tudtam meg ennyit mindent az itt élőkről. Szenegál izgalmas és színes, tele kedves emberekkel, köszönöm szépen ezt a rengeteg klassz élményt." R. Aliz, Budapest

"Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem... A lelkem egy része itt marad." T. Andrea, Budapest

A Kongói Gungu Fesztivál 2012- Lantai-Csont Gergely fotográfiáival

“Amikor egy pende népcsoportbeli ember transzban táncol úgy, hogy egy baltával, vagy egy szúróeszközzel átszúrja a száját, ömlik a szájából a vér, de csak táncol-táncol, a szeme fennakad, a dobok folyamatosan szólnak, majd kihúzza szúróeszközt és nem marad seb a szája falán, az azért merőben elgondolkodtató.”

Ghána kincsei 2014 tavasz!

Egyik éjjel Nóra zajt hallott az ajtaja felől. Remegve nyitotta ki az ajtót, hogy kikukucskáljon és megnézze, ki lehet, mi lehet az. Legnagyobb megdöbbenésére egy elefánt állt előtte, teljes életnagyságban, pár méterre tőle! Nóra lassan visszacsukta az ajtót, és mosolyogva aludt el: régi, gyerekkori vágya teljesült, találkozott az elefántjaival itt, az az észak-ghánai Mole Nemzeti Parkban.

Incentív út Szenegál, 2014 tavasz!

A jókedvű és összeszokott csapat kacagása már Lisszabonból elhallatszott Dakarba. Az út során a 'standard' programokon túl (szafari és vadles, Saloum Nemzeti Park, nyaralás az Atlanti-óceán partján stb.) sok csodálatos dolog és rendkívüli élmény ért bennünket, amelyről a fotók is beszámolnak.

Évindító Szenegáli út 2014!

Valóban fejest ugrottunk a szenegáli kultúrába. Együtt táncoltunk izzadásig nagyszerű helyi táncosokkal, vertük a djembét majdnem transzállapotig, felfelé tartott kézzel imádkoztunk a marabukkal, szenegáli ünnepi öltözetben lófráltunk fel s alá és közben rengeteg barátot, pozitív élményt gyűjtöttünk!

2013 január - Toubai zarándoklat!

2012. december 28- 2013 január 8. Szenegál fővárosából, Dakarból indultunk. Mikor első nap belevetettük magunkat egy helyi piacra, ahol ugyanúgy tettünk, mint bármely szenegáli zarándok: pazar afrikai mintás szöveteket vettünk , és hagyományos afrikai ünneplőruhát varrattunk magunknak egy helyi szabónál, egyik, Afrikát többször megjárt utastársam izgalmában- örömében felkiáltott: "Ide egy átlagos utazásszervezővel soha nem lehetett volna eljutni! Maximum átvisznek felhúzott ablakokkal a piac főterén, de nem visznek be az emberek közé!"

Nagyon élveztük a szafarikat,állatleseket.De nekünk a legnagyobb élményt a tanzániai emberek ,népcsoportok közelebbről való megismerése adta. Imádtuk az első napon a biciklizést a Mto wa Mbu faluban és környékén,a datogákkal való találkozást az Eyasi-tónál,az iskola látogatást.Fantasztikus volt a Nátron tó és környéke is.A legnagyobb élmény a a hajnali vadászat volt a hadzabékkal!Életünk végéig emlékezni fogunk rá!!A férjem minden nap keres valakit ,akinek elmesélheti az élményeit. A szállások és az étkezések is tökéletesek voltak. Zanzibár is gyönyörű volt.A Palm Beach Inn szállást egyszerűen imádtuk!Autentikus volt és a maga egyszerűségében nagyszerű.Csak mi ketten voltunk vendégek,a "főnök úr" és a személyzet is aranyos volt-összebarátkoztunk velük és esténként nagyon jól szórakoztunk az "étterem-bárban".Nagyon családias volt az egész.♥ A magyar idegenvezetőnket csak dicsérni tudom. Végtelenül kedves,készséges ember,aki magas színvonalon végzi munkáját.Nagyon jól éreztük magunkat vele.Mindenkinek csak ajánlani tudom. - B. Csilla és férje

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

Az út első felében nagyon sok érdekeset láttunk, nagyon segítőkészek voltak a helyi gájdok, akikkel nagyon összebarátkoztunk. - S. Katalin

Köszönöm, hogy általad eljutottam olyan helyekre Szenegálba, melyekre nélküled soha nem jutottam volna el. Remek és szép élmények maradnak benem amíg élek. Teranga Szenegál! - H. Zoltán

"Tetszett, hogy az út megtervezésénél az iroda az összes szempontunkat figyelembe vette. A kinti partner nagyon kedves és segítőkész volt, a feleségemet még a ruhaboltba is elkísérte, és segített neki választani, és alkudni. Szép élmény volt, a kinti szolgáltatás pedig kitűnő." - Tóth Család

Csodálatos volt a mauritiusi utunk, egy igazán emlékezetes és gyönyörű utazás és valódi pihenés tökéletes kombinációja. Ideális választás volt az október vége – november eleje időpont, mert ekkorra már szuper az idő de még pont a mauritiusi “nyári szünet” előtt voltunk. Káprázatos helyekre jutottunk el a helyi, profi idegenvetők segítségével, akik személyre szabottan nekünk rakták össze a programokat. Így, bár a szálloda (Blumarine Attitude) arra csábított, hogy ki se mozduljunk az all inclusive ellátás kényelméből, jártunk őserdőben és botanikus kertben, tettünk kirándulást városban és hegyekben, láttunk vízeséseket, tavakat és szurdokvölgyet, úsztunk delfinekkel és sétáltunk óriásteknősökkel és remekül éreztük magunkat a csodálatos tengerpartokon. A szállodai pihenést teljessé tették a minden igényt kielégítő éttermek, csodás medencék, búvárkodás, vitorlázás, katamarán-túra és a változatos esti műsorok és tánc. Nem is értjük, miért nem maradtunk tovább… - R. Család, Budapest

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya