Galéria

Így készült az Angola Expedíció - Magyar László nyomában

2012 nyarán Szilasi Ildikó Afrika-szakértő, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója és Lantai-Csont Gergely fotográfus az idén 200 éve született Magyar László nyomába eredtek, hogy két hónap alatt egykori útvonalának egy részét bejárják Angolában és a Kongói Demokratikus Köztársaságban.

Luandából, Angola fővárosából indultunk, ahol azért a művészeti piacot is útba ejtettük.
Lenyűgöző tájak fogadtak minket, amerre csak jártunk.
A Tundavala-hegyszorosnál.
Chibiában, a muila népnél is dolgoztunk.

Magyar László expedíció Angolában- Válogatás Lantai-Csont Gergely fotográfiáiból!

Idén 200 éve, hogy Magyar László Angola-kutató megszületett. Idén hat éve, hogy Lantai-Csont Gergely szerzőtársammal visszatértünk Angolából, a Magyar László emlékexpedícióról. Elődünkre, Magyarra emlékezünk azzal, hogy felevelenítjük rendkívül izgalmas 2012-es expedíciónk pillanatait. Egy korábban a National Geographic Online-on közölt interjúnk részeit közöljük le ismét.

Utazás Núbia szívébe - fotós beszámoló szudáni utazásunkról!

2018. október 11-22 között zajlott az utazzafrikaba.hu első szudáni útja. A túra  során vendégeinket 12 napon át kalauzoltam végig a hatalmas ország északi területein, felkeresve a sivatagokban és Nílus-mentén álló ősi városokat, piramismezőket és színes núbiai falvakat. Dr. Lassányi Gábor régész beszámolója az utazásról.

Madagaszkár és kincses szigete: Nosy Be

2018. május 25- június 3. között az Ethiopian Airlines és a Madagaszkári Turisztikai Hivatal meghívásából néhány vezető magyar utazásszervező és újságíró jelenlétében tanulmányúton vettünk részt Madagaszkáron, a világ negyedik legnagyobb szigetén. Utunk alatt felkerestük Nosy Be szigetének leggyönyörűbb partjait, búvárkodtunk teknősökkel és rájákkal, láttunk lemúrokat, kaméleonokat, és óriási pálmákat. Madagaszkár fővárosában, Antananarivoban részt vettünk a Turisztikai Vásáron, majd ellátogattunk az Andasibe Nemzeti Parkba a sikoltó indri-indrit keresvén. Utunk legszebb, legérdekesebb fotóiból válogattunk.

"Nagy találkozások": celebekkel, érdekes emberekkel Afrika-szerte

15 éve járjuk Afrika tájait Angolától Maliig. Több közéleti személyt kalauzoltunk el Afrikába, és fantaszikus emberekkel találkoztunk utazásaink során. Egy kis válogatás a legemlékezetesebb NAGY TALÁLKOZÁSOK közül, melyek maradandó emlékek maradnak számunkra!

Muila asszonyokkal dél-Angolában
Jáksó Lászlóval egy Afrikával kapcsolatos rendezvényen
Csányi Sándor színésszel Kenyában
Egy herero kisgyerkőccel Windhoekban, Namíbiában

Annyi szuper élmény volt: Mali tánc- és dobeggyüttes, djembézés közösen, falu(család) látogatások... - P. Csilla

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Köszönjük az idegenvezetésnél lényegesen többet nyújtó segítséget az Afrika feeling átélésében! - Bíró Család

Soha nem találkoztam még ilyen talpraesett és széles ismeretekkel rendelkező túravezetővel. Nagyszerű túra volt, változatos, színes programokkal. Már többször voltam Afrikában, de még nem láttam és tudtam meg ennyit mindent az itt élőkről. Szenegál izgalmas és színes, tele kedves emberekkel, köszönöm szépen ezt a rengeteg klassz élményt. - R. Aliz

Az utazás csodálatos volt, még szebb mint amiről álmodtunk. Én mióta az eszemet tudom Afrikába vágytam. És végre sikerült eljutnom Tanzániába. Azon felül hogy gyönyörű ország, csodálatos állatvilággal, természeti csodákkal, nagyon tetszett az emberek mentalitása, hozzáállása az élet dolgaihoz.Szóval az utazás gyönyörű volt, részletesen beszámoltam róla az ismerősöknek, barátoknak és természetesen ajánlom az Utazási irodát mindenkinek. - T. Csilla

Végre ehettem igazi hamisítatlan vanília fagylaltot, igazi vaníliával - Sz. Ildikó

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária