Blog

Szenegáli néptánccsoport turnézott Magyarországon

Ritkán fordul elő, hogy egy afrikai néptánccsoport Magyarországra látogat. Még ritkábban, hogy keresztül- kasul beutazzák Magyarországot, és közönségsikert aratnak. A szenegáli Ballet Camara Társulatnak (www.balletcamara.com) sikerült.

Torday Emilre emlékeztünk a Lánchíd Rádióban

A Lánchíd Rádió a Történelem Arcai sorozatban Afrika-kutatókkal is foglalkozik. Torday Emilről Szilasi Ildikót, az Utazz Afrikába Utazási Iroda ügyvezetőjét kérdezte Pál Amanda műsorvezető. Szilasi Ildikó Afrika-szakértő, az iroda alapítója, aki 2009-ben Torday Emil nyomában kutatóexpedíciót szervezett a Kongói Demokratikus Köztársaságba beszélt a kalandos életű...

Beküldési határidő meghosszabbítva július 30-ig! "Legjobb utazási élményem Afrikában" fotópályázat, a nemzetközi Afrika-nap alkalmából

Figyelem! A fotópályázat beküldési határideje megváltozott július 30-ig! A világ minden év május 25.-én Afrikát ünnepli. A nemzetközi Afrika-nap alkalmából az Utazz Afrikába Utazási Iroda a Kultúrafrika Alapítvánnyal közösen különleges fotópályázatot hirdet. A kiírók a legjobb, legszebb, legizgalmasabb afrikai utazási élményeket megörökítő fotográfiákat több...

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda ügyvezetője is előadott a pécsi afrikanisztika konferencián

A Pécsi Tudományegyetemen működő Afrikanisztika Kutatóközpont immár negyedik alkalommal szervezett nemzetközi Afrika-konferenciát Pécsett 2016 június 9-10 között. A rendezvényre Ghánától Dél-Koráig a világ minden tájáról érkeztek afrikanista szakemberek, előadók. A konferencián az Utazz Afrikába Utazási Iroda ügyvezetője, Szilasi Ildikó Afrika-szakértő is előadott...

Szeretem Afrikát Flashmob!

A nemzetközi Afrika-nap alkalmából az Utazz Afrikába Utazási Iroda és a Kultúrafrika Alapítvány közös flashmobot, örömdobolást és táncolást szervez Abdoul Camara szenegáli táncművész vezetésével! Legyél ott, ha Te is szereted Afrikát!

Telt házas Utazz Afrikába est

Soha nem látott érdeklődés mellett, telt házzal került megrendezésre az Utazz Afrikába Utazási Iroda éves bemutatkozó estje a Makadám Mérnök Klubban 2016. május 19.-én Budapesten. Szenegál, Tanzánia, Madagaszkár, és a Dél-Afrikai Köztársaság volt a fókuszban.

Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem. Garantáltan nem utoljára jártam Afrikában. - T. Andrea

Az itt látottak örök emlékül szolgálnak. Láthattuk a csodálatos állatvilágot és az itt élő emberek mindennapi életét. - P. László, Budapest

Egy felejthetetlen utazásban volt részünk, köszönjük. Afrika egy új arccal mutatkozott be a számunkra, ami közelebb hozott minket az afirkai kultúrához, és az afrikai emberekhez. - István és Ildikó

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család

Élmény volt és IGAZI Afrika! -

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária