Hírek archívum 2018. Június

Bemutatkoztunk a bostoni magyaroknak!

Bemutatkoztunk a  bostoni magyaroknak!
2018. június 10.-án utazási irodánk nagy megtiszteltetésben részesült: meghívást kaptunk az amerikai Boston városába, ahol bemutatkozhattunk az ott élő magyaroknak, nem is akármilyen vendéglátás keretében.

Cikkeink közül: Varázslatos Afrika - Dél-afrikai Köztársaság, Kenya, Ghána

Dél-afrikai Köztársaság, Kenya, Ghána. Három hangulatában, kultúrájában, flórájában és faunájában is különböző afrikai ország. Három olyan utazási cél, amely tökéletes lehet arra, hogy az afrikai kontinens érzésvilágába belekóstoljunk. A Dél-afrikai Köztársaság jól bejáratott turisztikai infrastruktúrát és változatos szolgáltatásokat kínál a tájak és...

Madagaszkár bálnái

Júniusban megérkeznek a szezon első hosszúszárnyú bálnái Madagaszkár partjaihoz, és október, november környékéig maradnak a sziget partjainál található melegebb vizekben.

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

Nagyon élveztem az utazást, hihetetlen élmény volt! Köszönöm szépen! A csillagnézés, a sivatagos éjszakák és nappalok, a hegyen töltött idő volt a kedvencem. - Név nélkül, 2023 áprilisi túra

Napsütés, mosoly, tánc és zene, zsiráfok és majmok, óceán kék-zöld színe. A sok-sok élmény szép emlékké érik. - Molnár Család

Szeretném megköszönni Önnek az egész nyaralás fantasztikus koordinációját! Mindvégig teljes biztonságban éreztük magunkat és csodálatos élményt kaptunk! Nagyon aranyosak kedvesek voltak minden szálláson és az étkezés mindenhol kifogástalan volt! Zanzibáron a Kichanga lodge egészen egyedi és lenyűgözött bájával. A szafari vadon közeli eseményei különleges kalandokkal gazdagítottak, és az ottani idegenvezetőnk nagyon kedves, aranyos volt, kereste a legjobb megfigyelési pontokat! Mindennel 100%-ban elégedettek voltunk, jó szívvel ajánlom Önöket a barátaimnak, ismerőseimnek! - Cs. Zsuzsanna

Röviden: minden teljesen rendben volt, az idegenvezetővel abszolút meg voltunk elégedve! Legérdekesebb: közvetlen közelről megfigyelni a frissen levadászott zebra tetemmel birkózó oroszlán. Ami biztos, hogy vissza fogunk menni, mert ezt meg kell ismételni!!!! - Dr. Sz. Zsolt

7 órát gyalogoltunk a Bwindi Nemzeti Parkban, mire rátaláltunk a helyi gorillákra egy völgyben, a hegy túloldalán. Láttuk a nagy ezüsthátút, a családjával együtt, volt velük egy négy hónapos kis gorilla is, aki végig csínytalankodott és játszott a többi társával. Fantasztikus élmény volt mindezt látni! A helyi gájd- sofőrünk profi volt és előzékeny, addig kereste velünk az oroszlánokat a nemzeti parkokban, ameddig meg nem találtuk őket. - Szentpéteri Család- Ugandában jártak velünk

Egy felejthetetlen utazásban volt részünk, köszönjük. Afrika egy új arccal mutatkozott be a számunkra, ami közelebb hozott minket az afirkai kultúrához, és az afrikai emberekhez. - István és Ildikó