Hírek archívum 2014. November

Hagyományőrzés és szórakoztatás - barangolás világörökségi helyszíneken Afrikában!

Cikk-sorozatunkban nemcsak azokat a Világörökségi Helyszíneket mutatjuk be, amelyeket afrikai túráink során érintünk, hanem azokról a szellemi kulturális örökségekről is szót ejtünk, amelyekkel utunk során találkozunk, amelyek áthatják a helyiek mindennapi életét. Legyen szó UNESCO Világörökségi Helyszínekről, nemzeti parkokról vagy épített örökségekről, hagyományos...

Az utazás csodálatos volt, még szebb mint amiről álmodtunk. Én mióta az eszemet tudom Afrikába vágytam. És végre sikerült eljutnom Tanzániába. Azon felül hogy gyönyörű ország, csodálatos állatvilággal, természeti csodákkal, nagyon tetszett az emberek mentalitása, hozzáállása az élet dolgaihoz.Szóval az utazás gyönyörű volt, részletesen beszámoltam róla az ismerősöknek, barátoknak és természetesen ajánlom az Utazási irodát mindenkinek. - T. Csilla

Az út első felében nagyon sok érdekeset láttunk, nagyon segítőkészek voltak a helyi gájdok, akikkel nagyon összebarátkoztunk. - S. Katalin

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G.Gábor, Budapest

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család

Afrika örök emlék marad számunkra. - Cseh Család

Az Omo- völgyében élő népek kimeríthetetlen fotóstéma. A lalibelai templomok egyszerűen lélegzet elállítóak. Yohanes, a gájd profi volt, mindenben segített minket. Csak ajánlani tudom. - D. Zs. Rita