Hírek archívum 2019. Március

Núbiai fáraók közt- friss szudáni útibeszámoló!

Dr. Szilágyi Magdolna, régész beszámolója az Utazz Afrikába Utazási Iroda által szervezett 2019. február 21.–március 4. közötti szudáni túráról. 2019. február 21-én egy izgalmas tizenkét napos utazásra indultunk Dr. Lassányi Gábor régész, egyiptológus vezetésével az arabul egyszerűen csak „Feketék földje”-ként nevezett országba, Szudánba.

Adományosztás Dakarban

Kollégánk, Muk Nikoletta pár napja érkezett Szenegál fővárosába, Dakarba. Míg következő kis csoportunk meg nem érkezik Dakarba csütörtök éjszaka, az a legfőbb feladata, hogy egy korábbi, október végén kiérkezett csoportunk által Szenegálba hozott, és azóta elraktározásra került gyerek - és felnőtt ruhákkal, készségfejlesztő játékokkal teli adománycsomagokat szortírozza...

Az Utazz Afrikába a világ legjelentősebb turisztikai szakkiállításán

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda képviseletében Szilasi Ildikó alapító - ügyvezető minden évben kiutazik a berlini ITB Világturisztikai Konferenciára és szakvásárra. Hol inspirálódhatna jobban és építhetne ki mélyebb szakmai kapcsolatot az ember az afrikai utazásszervezőkkel, turisztikai hivatalokkal, mint Berlinben, ahol a MESSE vásárközpont gigantikus méretű területén...

8 évvel ezelőtt is jártam Etiópában, másodszor tértem vissza. Más Etiópiát láttam, de ugyanolyan érdekes és élményteli volt. - P. János

Nagyon élveztük a szafarikat,állatleseket.De nekünk a legnagyobb élményt a tanzániai emberek ,népcsoportok közelebbről való megismerése adta. Imádtuk az első napon a biciklizést a Mto wa Mbu faluban és környékén,a datogákkal való találkozást az Eyasi-tónál,az iskola látogatást.Fantasztikus volt a Nátron tó és környéke is.A legnagyobb élmény a a hajnali vadászat volt a hadzabékkal!Életünk végéig emlékezni fogunk rá!!A férjem minden nap keres valakit ,akinek elmesélheti az élményeit. A szállások és az étkezések is tökéletesek voltak. Zanzibár is gyönyörű volt.A Palm Beach Inn szállást egyszerűen imádtuk!Autentikus volt és a maga egyszerűségében nagyszerű.Csak mi ketten voltunk vendégek,a "főnök úr" és a személyzet is aranyos volt-összebarátkoztunk velük és esténként nagyon jól szórakoztunk az "étterem-bárban".Nagyon családias volt az egész.♥ A magyar idegenvezetőnket csak dicsérni tudom. Végtelenül kedves,készséges ember,aki magas színvonalon végzi munkáját.Nagyon jól éreztük magunkat vele.Mindenkinek csak ajánlani tudom. - B. Csilla és férje

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai

A madagaszkári gájd rendkívülit nyújtott mind a helyszínek megválogatásában, mind pedig rendkívül intelligens, sohasem tolakodó, de állandó készenléti figyelmességével. - F. Gábor

Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem. Garantáltan nem utoljára jártam Afrikában. - T. Andrea

7 órát gyalogoltunk a Bwindi Nemzeti Parkban, mire rátaláltunk a helyi gorillákra egy völgyben, a hegy túloldalán. Láttuk a nagy ezüsthátút, a családjával együtt, volt velük egy négy hónapos kis gorilla is, aki végig csínytalankodott és játszott a többi társával. Fantasztikus élmény volt mindezt látni! A helyi gájd- sofőrünk profi volt és előzékeny, addig kereste velünk az oroszlánokat a nemzeti parkokban, ameddig meg nem találtuk őket. - Szentpéteri Család, Budapest

Bár vegán vagyok, én magam részéről az étkezéssel nagyon meg voltam elégedve, a szakács jól főzött. Lassányi Gábor nagy lexikális tudással bíró régész, még a hieroglifákat is ki tudta olvasni! Nekem nagyon tetszett az út! - V. Judit