Hírek archívum 2016. Március

Fergetes hangulat az Irány Szenegál! esten

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda támogatásával nyugat-afrikai zenés-táncos estet rendeztek 2016. március 18.-án a budapesti Francia Intézetben Abdoul Camara szenegáli táncművésszel és zenésztársaival. Az estet Szilasi Ildikó, az Utazz Afrikába ügyvezetője nyitotta meg.

Egyre inkább utat törünk Afrikában - irodánk az V. HTCC Afrika Expon!

A magyar kormány fontos partnerként tekint Afrikára, ahol számos lehetőséggel várják a külföldi befektetőket, köztük a magyar cégeket - mondta Czepek Gábor, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közigazgatási államtitkára az V. HTCC Afrika Expo és Vásár megnyitóján 2016. március 3.-án csütörtökön, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban.

Meghívó - Irány Szenegál! est

Barangolja be Szenegált Abdoul Camara profi táncművésszel és zenésztársaival! Ismerje meg a peul, diola, serer, sose, wolof népcsoportok zenei hagyományait, táncát! Legyen része egy szenzációs produkcióban, lásson óriás tökedényes táncot, engedje, hogy elragadja Nyugat- Afrika mágikus, színes és csodálatos világa...Magyarországon első ízben, többek között az...

Johannes a gájdunk nagyon segítőkész volt, mindent megmutatott nekünk. Nekem a legjobban a földbe süllyesztett templomok tetszettek. - V. Peter

Amikor megkaptuk a repülőjegyet rákerestem az interneten és " a leggyorsabb és legkedvezőbb árfekvésűnek" dobta fel a találatok között. Ez tetszett. Szállások közül a Kudu Lodge és a Lake Easy Lodge tetszett a legjobban, a sátor a Serengetiben nagyon izgalmas, autentikus :) és a Karafuu Beach Hotel nyerte meg a szívemet. A programok változatosak, jól szervezettek voltak. Természetesen a két alapprogram tetszett a legjobban: az üdülés és a szafari. A kedvenc nemzeti parkom a Tarangire lett. Itt nem csak az állatok lenyűgözőek, hanem a táj is itt a legszebb. Sétáltunk, kerékpároztunk, hajókáztunk, jeepeztünk, én még jetskiztem is, jártunk vízen, levegőben, erdőben, szóval köszönöm élménydús volt az utazás. A poggyász késésünket leszámítva minden rendben volt. (De ez nem a Ti hibátok.) Zoltán igyekezett mindenben segíteni. Az ő munkáját is köszönöm. Úgyhogy én még szívesen utaznék veletek. Szívesen foglak Benneteket ajánlani ismerőseimnek. - M. Katalin

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G. Gábor, Budapest

Nagyon élveztük azt a sok érdekességet amit megismertünk. Köszönjük a sok-sok érdekes, magas színvonalú tájékoztatást a kultúráról, a szokásokról. - Bátory Család

Olyan helyekre jutottam el ahová egyedül sosem merészkedtem volna és közben teljes biztonságban éreztem magam. - Soma

Élmény volt és IGAZI Afrika! -

Annyi szuper élmény volt: Mali tánc- és dobeggyüttes, djembézés közösen, falu(család) látogatások... - P. Csilla