Hírek archívum 2019. Május

MEGHÍVÓ - Irány Afrika Estek!

Ha szemezget afrikai útjainkkal, de még nem tudott dönteni. Ha kérdései vannak, és többet szeretne tudni, mint ami a honlapon elolvasható. Ha találkozna velünk, akik kint dolgoztunk, éltünk Afrikában, és csoportkísérői leszünk kalandos útjainkon. Jöjjön el Irány Afrika estünkre, kérdezzen, tudjon meg mindent útjainkról! Kérjük, részvételi szándékát jelezze...

Fergeteges hangulatban ünnepeltük együtt Afrikát!

2019. május 25.-én, a nemzetközi Afrika -napon történelmet írtunk! :) Nem konferenciával, se nem előadásokkal, ismeretterjesztő képvetítéssel, hanem egy jó kis afrikai hangulatú bulival ünnepeltük szeretett kontinensünket, Afrikát!

Még egyszer hálásan köszönjük a felejthetetlen afrikai élményeket, a csodálatos idegenvezetést! - N. Erika és K. Gábor

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G. Gábor, Budapest

Csodálatos volt a mauritiusi utunk, egy igazán emlékezetes és gyönyörű utazás és valódi pihenés tökéletes kombinációja. Ideális választás volt az október vége – november eleje időpont, mert ekkorra már szuper az idő de még pont a mauritiusi “nyári szünet” előtt voltunk. Káprázatos helyekre jutottunk el a helyi, profi idegenvetők segítségével, akik személyre szabottan nekünk rakták össze a programokat. Így, bár a szálloda (Blumarine Attitude) arra csábított, hogy ki se mozduljunk az all inclusive ellátás kényelméből, jártunk őserdőben és botanikus kertben, tettünk kirándulást városban és hegyekben, láttunk vízeséseket, tavakat és szurdokvölgyet, úsztunk delfinekkel és sétáltunk óriásteknősökkel és remekül éreztük magunkat a csodálatos tengerpartokon. A szállodai pihenést teljessé tették a minden igényt kielégítő éttermek, csodás medencék, búvárkodás, vitorlázás, katamarán-túra és a változatos esti műsorok és tánc. Nem is értjük, miért nem maradtunk tovább… - R. Család, Budapest

Soha nem találkoztam még ilyen talpraesett és széles ismeretekkel rendelkező túravezetővel. Nagyszerű túra volt, változatos, színes programokkal. Már többször voltam Afrikában, de még nem láttam és tudtam meg ennyit mindent az itt élőkről. Szenegál izgalmas és színes, tele kedves emberekkel, köszönöm szépen ezt a rengeteg klassz élményt. - R. Aliz

Végre ehettem igazi hamisítatlan vanília fagylaltot, igazi vaníliával - Sz. Ildikó

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. Család