Hírek archívum 2020.

A Corvinus Egyetem Turisztikai Tanszékén tartottunk előadást

Az utazásszervezés menete, desztinációk kiválasztása, utazási csomagképzés, utazási szokásos COVID után...kifejezetten az afrikai utazásszervezésre alkalmazva. Erről tartott előadás Szilasi Ildikó, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapító-ügyvezetője.

Bevezetés az afrikai művészet bámulatos világába

2020. október 1-én első alkalommal szervezett az Afrika Galéria és Bolt Afrikai maszkok, tárgyak bemutatót a Napfényes Rendezvényterembe. Az aukció előtt művészeti előadást, és afrikai zenei showt is hallhattak a résztvevők.

A Klubrádió Hátizsák adásában jártunk!

Óóóóó Afrika, Mafia-sziget, Tanzánia, utazás COVID idején kisgyerekkel, cetcápák, kisteknősök, szuahéli tanulás....Bódy Gergő meghívásának eleget téve (köszönettel!) a Klubrádióban jártunk. A beszélgetés 23:46- tól kezdődik itt: https://www.klubradio.hu/archivum/otos-body-gergovel-2020-szeptember-29-kedd-1000-13150

Afrika Galéria és Boltot nyitottunk!

Nem dőlünk a kardunkba utazási irodaként. Amíg nem lehet ismét normális kerékváságban utaztatni - amire nagyon készülünk- Kosztolányi Dezső téri afrikai hangulatú irodánkat átalakítottuk Afrika Galériának és boltnak!

Nyaraljon Mafia-szigeten Tanzániában, mi kint várjuk Önt! Bemutató est, élő balafon muzsikával

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda idén nyáron Mafia-szigetet ajánlja figyelmébe.  Az évi 5000 látogatónál kevesebbet számláló sziget biztonságos, ahol végtelen szabad tér, privát óceánpart várja az utazót. Hogy még komfortosabb legyen az utazás, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója, Szilasi Ildikó Afrika -szakértő július közepén már a szigetre utazik, hogy...

A Kinasi Lodge Bemutatkozik - Mafia-sziget, Tanzánia

Mafia-sziget páratlan vízi vakációs és kaland utazási desztináció. A Chole – öbölre néző Kinasi Lodge küszöbéről tényleg minden elérhető különösebb utazás, és plusz költségek nélkül: az öböl kitűnő horgász, snorkeling és búvár desztináció. A Chole – öböl védett vizei vízi sportolásra és vitorlázásra is alkalmasak, homokpadjai piknikezési lehetőséget...

Nagyon jól éreztem maga, örülök, hogy ezt az utat választottam. - Név nélkül- 2019 szilveszter Szenegál

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Afrika örök emlék marad számunkra. - Cseh Család

Csak pozitív visszajelzést kaptunk a partnereinktől. Nagyon jól érezték magukat. Rengeteg állatot láttak Tanzániában. Kiemelték, hogy mennyire jól össze voltak hangolva a programok, hogy sehol nem kellett várakozni, minden nagyon jól meg volt szervezve. - H. Kitti, egy incentív csoport koordinátora

Nagyon jó volt, hogy a régészeti lelőhelyeket egy régésszel nézhettük meg. A sivatagi napok, és a tuareg vendéglátás tetszett a legjobban. - Név nélkül

Köszönjük a sok segítséget és a szervezést, életünk egyik legnagyobb élményében volt részünk, minden pillanatát imádtuk, csodás hely volt és nagyon kedves emberekkel ismerkedtünk meg. - S. Dorottya

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család