A falulátogatás, a különböző piacok és mindvégig a csoportkísérő lelkes, szakmai vezetése tetszett leginkább az út során! - Név nélkül- Szilveszter Szenegál 2019

Végre ehettem igazi hamisítatlan vanília fagylaltot, igazi vaníliával - Sz. Ildikó

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Egy megvalósult álom, aminek minden percét élveztem. Garantáltan nem utoljára jártam Afrikában. - T. Andrea

Búvárként, és a vízi sportok, vízparti helyek szerelmeseként számos szigeten, parti üdülőhelyen megfordultam már életemben, a Karib-térségben és Afrikában egyaránt. Mafia-sziget az abszolút kedvenc. Elképesztő tisztaság, őszinte, puritán, barátságos. Nem véletlenül Védett Tengeri Park, olyan páratlan forma-és színvilágú korallmezőket láttunk a víz alatt, amit előtte sehol, sosem. Teknőssel, murénával, langusztával, nagyméretű halakkal találkozni mindennapi csoda akár snorkellingezik, akár merül az ember. Alig várom, hogy visszatérhessek. - Szilasi Ildikó

Szeretném megköszönni Önnek az egész nyaralás fantasztikus koordinációját! Mindvégig teljes biztonságban éreztük magunkat és csodálatos élményt kaptunk! Nagyon aranyosak kedvesek voltak minden szálláson és az étkezés mindenhol kifogástalan volt! Zanzibáron a Kichanga lodge egészen egyedi és lenyűgözött bájával. A szafari vadon közeli eseményei különleges kalandokkal gazdagítottak, és az ottani idegenvezetőnk nagyon kedves, aranyos volt, kereste a legjobb megfigyelési pontokat! Mindennel 100%-ban elégedettek voltunk, jó szívvel ajánlom Önöket a barátaimnak, ismerőseimnek! - Cs. Zsuzsanna

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai