Hírek archívum 2017. Július

A kumpó tarolt a kalocsai folklór fesztiválon

Elképesztő kulturális pillanatoknak lehettek szemtanúi azok, akik részt vettek 2017. július 5.-én a XXI. Dunamenti Foklór Fesztiválon. 33 néptánccsoport 1000 díszruhába öltözött táncosa vonult fel Kalocsa belvárosában, közöttük a szenegáli Ballet Camara (www.balletcamara.com) hagyományőrző tánccsoport is, kiknek több tagja egyenesen Dakarból érkezett Magyarországra...

A sivatagi túrák és a partnerek segítőkészsége, kedvessége tetszett legjobban. - G. Judit

Búvárként, és a vízi sportok, vízparti helyek szerelmeseként számos szigeten, parti üdülőhelyen megfordultam már életemben, a Karib-térségben és Afrikában egyaránt. Mafia-sziget az abszolút kedvenc. Elképesztő tisztaság, őszinte, puritán, barátságos. Nem véletlenül Védett Tengeri Park, olyan páratlan forma-és színvilágú korallmezőket láttunk a víz alatt, amit előtte sehol, sosem. Teknőssel, murénával, langusztával, nagyméretű halakkal találkozni mindennapi csoda akár snorkellingezik, akár merül az ember. Alig várom, hogy visszatérhessek. - Szilasi Ildikó

Én már másodszor jövök Veletek Afrikába egy hónap alatt!Szerintetek? - K. Gábor, Budapest

Nagyon tetszett az út, rengeteget fotóztam, valahova kétszer is visszamentem a szép fényekért, annyira lehengerlő volt a látvány. A csoportkísérőnk, Gábor rendkívül szimpatikus, nagytudású, látszik, hogy nagyon ismeri a helyi kultúrát, nagyon tiszteli a helyieket. Rengeteg mindent megtudtunk, én mondjuk egy piramisért a világ másik felébe is elutazok, de az, hogy volt olyan sírkamra, amit csak miattunk, nekünk nyitottak ki, nagyon izgalmas volt! A dervisek tánca is nagyon tetszett, autentikus volt. - S. György

Köszönöm, hogy általad eljutottam olyan helyekre Szenegálba, melyekre nélküled soha nem jutottam volna el. Remek és szép élmények maradnak benem amíg élek. Teranga Szenegál! - H. Zoltán

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Fantasztikus élményeink voltak, felejthetetlen volt az út. Azt az egy helyi repülőjáratot (Zanair) leszámítva tökéletesen működött minden. Zanzibárban a lagunás programot le is mondtuk, annyira klassz volt a szállodánk és a villa, hogy az utolsó 3 napunkat már nem akartuk feláldozni egy hajóútra. A Serengetiben a Melia tényleg ötcsillagos szálloda, nagyon új és rajtunk kívül még 3 család volt akkor éppen ott, úgyhogy megkülönböztetett figyelmet kaptunk. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mint ahogy Philippe-t is, aki a sofőrünk volt a 4 nap alatt, nagyon profi és kedves volt és még a humora is remek volt. - T. család