Hírek archívum 2018. November

Találkozzunk a 7. Járatlan Utakon Fesztiválon november 24. és 25.-én, a Fáklya Klubban!

Találkozzunk a 7. Járatlan Utakon Fesztiválon  november 24. és 25.-én, a Fáklya Klubban!
Dob-show, extra utazási kedvezmények, ingyenes utazási tanácsadás és előadás Afrikáról a 7. Járatlan Utakon Fesztiválon! Keresd az Utazz Afrikába Utazási Iroda standját a két napos fesztiválon! Egy előadással, két workshop beszélgetés résztvevőjeként, ingyenes afrikai utazási tanácsadással, kedvezményekkel, játékkal és Abdoul Camara fergeteges djembe dob showjával...

Magyar Lászlóra emlékeztünk számos helyen, így az angolai esten is!

Magyar László Angola-kutató 1818 november 13.-án született Szombathelyen. A 200. jubileum apropóján több magyar városban konferenciát vagy emlékünnepséget szerveznek, melyekre az Utazz Afrikába Utazási Iroda képviseletében az alapító, Szilasi Ildikó Afrika-szakértő,  2012-es angolai és kongói Magyar László emlékexpedíció megálmodója és főszervezője is ellátogat...

Magyar László nyomában Angolában és Kongóban - a 2012-es emlék expedícióra emlékezünk

2012. június 6-án két fős expedíció indult Angolába és a Kongói Demokratikus Köztársaságba, hogy emléket állítsanak Magyar László (1818-1864) Afrika-kutatónak, aki élete java részét Angolában töltötte. Az egykori felfedező útvonalának tengerparti részeit Szilasi Ildikó Hermina Afrika-kutató, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója, a Magyar-Afrika Társaság...

Hat év után is: Szeretlek Szenegál!

2004 óta járom Afrika tájait, Szenegálban 2009-ben jártam először. Azóta számtalan túrát vezettem kedvenc nyugat-afrikai országomba, sőt, oda is mentem férjhez. Jól ismerem az országot, a helyeket, az illatokat, mégis, minden új út csodálattal tölt el, ráébredéssel, valódi utazási izgalommal.

Nagyon élveztük a szafarikat,állatleseket.De nekünk a legnagyobb élményt a tanzániai emberek ,népcsoportok közelebbről való megismerése adta. Imádtuk az első napon a biciklizést a Mto wa Mbu faluban és környékén,a datogákkal való találkozást az Eyasi-tónál,az iskola látogatást.Fantasztikus volt a Nátron tó és környéke is.A legnagyobb élmény a a hajnali vadászat volt a hadzabékkal!Életünk végéig emlékezni fogunk rá!!A férjem minden nap keres valakit ,akinek elmesélheti az élményeit. A szállások és az étkezések is tökéletesek voltak. Zanzibár is gyönyörű volt.A Palm Beach Inn szállást egyszerűen imádtuk!Autentikus volt és a maga egyszerűségében nagyszerű.Csak mi ketten voltunk vendégek,a "főnök úr" és a személyzet is aranyos volt-összebarátkoztunk velük és esténként nagyon jól szórakoztunk az "étterem-bárban".Nagyon családias volt az egész.♥ A magyar idegenvezetőnket csak dicsérni tudom. Végtelenül kedves,készséges ember,aki magas színvonalon végzi munkáját.Nagyon jól éreztük magunkat vele.Mindenkinek csak ajánlani tudom. - B. Csilla és férje

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős baráti csoport

"Tetszett, hogy az út megtervezésénél az iroda az összes szempontunkat figyelembe vette. A kinti partner nagyon kedves és segítőkész volt, a feleségemet még a ruhaboltba is elkísérte, és segített neki választani, és alkudni. Szép élmény volt, a kinti szolgáltatás pedig kitűnő." - Tóth Család

Változatos tájképek, baobabfák, és rengeteg kókuszolaj. Számomra ez Madagaszkár. - Név nélkül

Nagyon jól éreztem maga, örülök, hogy ezt az utat választottam. - Név nélkül- 2019 szilveszter Szenegál

Flejthetetlen utazásban volt részünk! Afrika egy új arccal mutatkozott be számunkra, ami közelebb hozott minket az afirkai kultúrához, és az afrikai emberekhez! - István és Ildikó

Nagyon élveztük azt a sok érdekességet amit megismertünk. Köszönjük a sok-sok érdekes, magas színvonalú tájékoztatást a kultúráról, a szokásokról. - Bátory Család