Hírek archívum 2015. Április

Szenegáli fesztivál a tánc világnapján, magyar támogatással

A Szenegál fővárosában, Dakarban megvalósult Grand Yoff Fesztivál célja az elmaradott kerület fejlesztése, a Grand Yoffban élő tánccsoportok, alkotóművészek népszerűsítése, bemutatása. A 2015 április 29-én, a tánc nemzetközi világnapján megrendezett est ötletgazdája a Ballet Sory Camara hagyományőrző tánccsoport, és vezető művészei: Abdoulaye és Vieux Camara....

Támogatási felhívás!Grand Yoff Fesztivál, a magyar-szenegáli barátság jegyében

Április 29-én, a tánc nemzetközi világnapján Szenegál fővárosában, Dakarban, Grand Yoff kerületben hagyományőrző tánc- és kulturális fesztivál kerül megrendezésre,a szenegáli Ballet Sory Camara Egyesület és tánccsoport, továbbá a magyar bejegyzésű Kultúrafrika Alapítvány szervezésében. A szenegáli-magyar együttműködésben megvalósuló kulturális...

Utazz Afrikába képviselet nyílt Szenegálban

2015 április 15-én képviseletet nyitottunk Szenegál fővárosában, Dakarban, így most már nemcsak Budapestről induló, de Szenegálba, a világ minden tájáról érkező utasainkat is közvetlenül ki tudjuk szolgálni egyénre szabott vagy csoportos túrákkal, szakértői idegenvezetéssel, exkluzív programokkal magyar, angol, francia, spanyol, német nyelven is. A dakari képviselet...

Életem legérdekesebb útja volt eddig. Az út jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Az utastársakkal és az idegenvezetővel is jól megértettük egymást, szerintem jó kis csapat jött össze. A programok jól voltak összerakva, mindent láttunk, amit ígértek. - Sz. Emese

Nagyon jó volt az egész, toppon meg volt szervezve, nem kellett sehol várni, minden mindenhol ment, mint a karikacsapás. Többet kaptunk, mint amire számítottunk. A szállással (Karafuu- Zanzibár) is nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük a szervezést. - I. István és Baráti Társasága

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G.Gábor, Budapest

A tuaregek meleg vendégszeretete, Djanet, a sivatagi túrák, a légkör tetszett legjobban. - Név nélkül. 2023 áprilisi túra

Szerencsésen haza érkeztünk Tanzániából.Nagyon jól éreztük magunkat, sok élményt szereztünk, tényleg különleges , fantasztikus volt, nem csalódtunk semmiben.Külön köszönet Zolinak, aki segítőkész, kedves , és figyelmes volt.Másnak is jó szívvel tudom ajánlani majd az irodát. - V. testvérpár

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

Tanzániai vagyok. Zanzibárban dolgoztam évekig merülésvezetőként, különböző központokban. 7000-et merültem Zanzibár körül, és világszerte. Mafia-szigeten 2019 júniusától dolgozom a Blue World Diving vezetőjeként. Soha, semmilyen merülés nem fogott meg ennyire, mint itt. Összehasonlíthatatlanul szebb, diverzifikáltabb és érintetlenebb a víz alatti élővilág, mint bárhol, ahol korábban merültem. - Deus Kizenga merülésvezető, Blue World Diving Center