Hírek archívum 2020. Március

Tájékoztatás a Koronavírusról

Kedves Utasaink ! Az alábbiakban a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) közleményét olvashatják. Az elsősorban alkalmazandó 472/2017. korm. rendelet leginkább releváns pontjainak hivatkozásával és rövid ismertetésével nyújtunk támpontot.

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G. Gábor, Budapest

Az út nagyon szép volt,csodálatos dolgokat láttunk,jól éreztük magunkat! A Le Mourne szálloda fantasztikus volt, szuper extra luxus. Korallzátonyoknál úsztunk, búvárkodtunk, gyönyörű volt! - Szabó Györgyike

A sivatagi túrák és a partnerek segítőkészsége, kedvessége tetszett legjobban. - G. Judit

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

Köszönjük az idegenvezetésnél lényegesen többet nyújtó segítséget az Afrika feeling átélésében! - Bíró Család

Többször jártam már Afrikában, de óriási élmény volt. Kenyát és Tanzániát kombináltuk össze egy útba. Láttunk leopárdot, antilopot zabáló oroszlánokat tucatjával, nem sokkal előttünk ejthették el a vadat...nagy élmény volt! - B. Ervin, Budapest