Hírek archívum 2020.

A Corvinus Egyetem Turisztikai Tanszékén tartottunk előadást

Az utazásszervezés menete, desztinációk kiválasztása, utazási csomagképzés, utazási szokásos COVID után...kifejezetten az afrikai utazásszervezésre alkalmazva. Erről tartott előadás Szilasi Ildikó, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapító-ügyvezetője.

Bevezetés az afrikai művészet bámulatos világába

2020. október 1-én első alkalommal szervezett az Afrika Galéria és Bolt Afrikai maszkok, tárgyak bemutatót a Napfényes Rendezvényterembe. Az aukció előtt művészeti előadást, és afrikai zenei showt is hallhattak a résztvevők.

A Klubrádió Hátizsák adásában jártunk!

Óóóóó Afrika, Mafia-sziget, Tanzánia, utazás COVID idején kisgyerekkel, cetcápák, kisteknősök, szuahéli tanulás....Bódy Gergő meghívásának eleget téve (köszönettel!) a Klubrádióban jártunk. A beszélgetés 23:46- tól kezdődik itt: https://www.klubradio.hu/archivum/otos-body-gergovel-2020-szeptember-29-kedd-1000-13150

Afrika Galéria és Boltot nyitottunk!

Nem dőlünk a kardunkba utazási irodaként. Amíg nem lehet ismét normális kerékváságban utaztatni - amire nagyon készülünk- Kosztolányi Dezső téri afrikai hangulatú irodánkat átalakítottuk Afrika Galériának és boltnak!

Nyaraljon Mafia-szigeten Tanzániában, mi kint várjuk Önt! Bemutató est, élő balafon muzsikával

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda idén nyáron Mafia-szigetet ajánlja figyelmébe.  Az évi 5000 látogatónál kevesebbet számláló sziget biztonságos, ahol végtelen szabad tér, privát óceánpart várja az utazót. Hogy még komfortosabb legyen az utazás, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója, Szilasi Ildikó Afrika -szakértő július közepén már a szigetre utazik, hogy...

A Kinasi Lodge Bemutatkozik - Mafia-sziget, Tanzánia

Mafia-sziget páratlan vízi vakációs és kaland utazási desztináció. A Chole – öbölre néző Kinasi Lodge küszöbéről tényleg minden elérhető különösebb utazás, és plusz költségek nélkül: az öböl kitűnő horgász, snorkeling és búvár desztináció. A Chole – öböl védett vizei vízi sportolásra és vitorlázásra is alkalmasak, homokpadjai piknikezési lehetőséget...

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

Hogy láttunk -e állatokat? Nem az a kérdés, hogy láttunk-e, hanem hogy mennyit és, hogy mit csináltak! Rengeteget láttunk. Elefántokat akik oroszlánt kergettek. Fürdőző elefántokat. Acsarkodó zsiráfokat - V. Enikő és barátai

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Napsütés, mosoly, tánc és zene, zsiráfok és majmok, óceán kék-zöld színe. A sok-sok élmény szép emlékké érik. - Molnár Család

Nagyon jó volt, hogy a régészeti lelőhelyeket egy régésszel nézhettük meg. A sivatagi napok, és a tuareg vendéglátás tetszett a legjobban. - Név nélkül

Csodálatos szudáni utunk véleménykérő lapjához csatolnám,hogy nagyon remekül felépített,felejthetetlen,élményben volt részünk.Kisérőinkkedvesek,figyelmesek voltak.Szakácsunk új izekkel ismertetett meg bennünket.A táj,a sivatag sokszínűsége,sokfélesége lenyűgözött.Gábor lelkes,szakszerű,mindenre kiterjedő magyarázatai,minket is amatőr régésszé,felfedezővé tett. - D. Marica

8 évvel ezelőtt is jártam Etiópában, másodszor tértem vissza. Más Etiópiát láttam, de ugyanolyan érdekes és élményteli volt. - P. János