Hírek archívum 2019. Március

Núbiai fáraók közt- friss szudáni útibeszámoló!

Dr. Szilágyi Magdolna, régész beszámolója az Utazz Afrikába Utazási Iroda által szervezett 2019. február 21.–március 4. közötti szudáni túráról. 2019. február 21-én egy izgalmas tizenkét napos utazásra indultunk Dr. Lassányi Gábor régész, egyiptológus vezetésével az arabul egyszerűen csak „Feketék földje”-ként nevezett országba, Szudánba.

Adományosztás Dakarban

Kollégánk, Muk Nikoletta pár napja érkezett Szenegál fővárosába, Dakarba. Míg következő kis csoportunk meg nem érkezik Dakarba csütörtök éjszaka, az a legfőbb feladata, hogy egy korábbi, október végén kiérkezett csoportunk által Szenegálba hozott, és azóta elraktározásra került gyerek - és felnőtt ruhákkal, készségfejlesztő játékokkal teli adománycsomagokat szortírozza...

Az Utazz Afrikába a világ legjelentősebb turisztikai szakkiállításán

Az Utazz Afrikába Utazási Iroda képviseletében Szilasi Ildikó alapító - ügyvezető minden évben kiutazik a berlini ITB Világturisztikai Konferenciára és szakvásárra. Hol inspirálódhatna jobban és építhetne ki mélyebb szakmai kapcsolatot az ember az afrikai utazásszervezőkkel, turisztikai hivatalokkal, mint Berlinben, ahol a MESSE vásárközpont gigantikus méretű területén...

Amikor megkaptuk a repülőjegyet rákerestem az interneten és " a leggyorsabb és legkedvezőbb árfekvésűnek" dobta fel a találatok között. Ez tetszett. Szállások közül a Kudu Lodge és a Lake Easy Lodge tetszett a legjobban, a sátor a Serengetiben nagyon izgalmas, autentikus :) és a Karafuu Beach Hotel nyerte meg a szívemet. A programok változatosak, jól szervezettek voltak. Természetesen a két alapprogram tetszett a legjobban: az üdülés és a szafari. A kedvenc nemzeti parkom a Tarangire lett. Itt nem csak az állatok lenyűgözőek, hanem a táj is itt a legszebb. Sétáltunk, kerékpároztunk, hajókáztunk, jeepeztünk, én még jetskiztem is, jártunk vízen, levegőben, erdőben, szóval köszönöm élménydús volt az utazás. A poggyász késésünket leszámítva minden rendben volt. (De ez nem a Ti hibátok.) Zoltán igyekezett mindenben segíteni. Az ő munkáját is köszönöm. Úgyhogy én még szívesen utaznék veletek. Szívesen foglak Benneteket ajánlani ismerőseimnek. - M. Katalin

Szuper volt, főleg a szafarik! Rengeteg állatot láttunk, zsiráfokat, hatvanasával! A Four Seasons Hotel a Serengetinél különösen tetszett. A magyar utaztatási partner nagyon segítőkész volt, kellemes ember. - G. Gábor, Budapest

8 évvel ezelőtt is jártam Etiópában, másodszor tértem vissza. Más Etiópiát láttam, de ugyanolyan érdekes és élményteli volt. - P. János

Szeretném megköszönni az út nyújtotta gazdag, felejthetetlen élményt. Minden flottul, profin ment. - V. Mária

A madagaszkári gájd rendkívülit nyújtott mind a helyszínek megválogatásában, mind pedig rendkívül intelligens, sohasem tolakodó, de állandó készenléti figyelmességével. - F. Gábor

Nagyon köszönöm, hogy segítettek abban a döntésemben, hogy Szenegálba utazzak. Fantasztikus élményeket hoztam magammal, remélem sikerül újra kiutaznom. A szálloda (Decameron Baobab) nagyon jó szálloda volt minden tekintetben. Végül, de nem utolsó sorban, nagyon köszönöm, hogy szerencsém volt megismerni a helyi idegenvezetőmet. Végtelen segítőkész, "aranyos", tisztességes vezetőm volt, talán nem túlzás barátomnak tekinteni mára. Fantasztikus napokat töltöttem Szenegálban, és ezt csak ismételtem csak megköszönni tudom! - A. E. Lívia

Nagyon szeretem ezt a kultúrát, rendkívül barátságos, vendégszerető embereknek ismertem meg a szudániakat. - L. Gábor