Hírek archívum 2018. Augusztus

Nosy Be, a Kincses Sziget!

Zimzabwébe készültem, hogy újra láthassam rég nem látott „elefántjaimat”, és a keresztelő szivárványt a Viktória-vízesés fölött. Már épp kezdtük magunkat beleélni egy újabb közös utazás kalandjába fotográfus szerzőtársammal, Lantai-Csont Gergellyel, amikor az élet – azazhogy a munka- közbeszólt, és végül el kellett halasztanunk az utazást. Épp megírtam...

Eltűnő Núbia- Válogatás Lantai-Csont Gergely fotográfiái közül, Dr. Lassányi Gábor szövegével

2013 szeptemberében Dr. Lassányi Gábor régész részt vett a Lantai-Csont Gergely által szervezett Nagy Afrika Expedíció szudáni szakaszán. A National Geographic Traveler által is díjazott fiatal fotós első, a szudáni piramisoknál, a kevéssé ismert bedja népnél és Núbiában készült fotográfiái közül az elsők az Eltűnő Núbia kiadványban tekinthetőek meg.

Afrika a Sziget Fesztiválon!

Összeszedtük egy csokorba, milyen afrikai vonatkozású programok lesznek a Szigeten. Találkozz az Utazz Afrikába Utazási Irodával is a Szabadság Szigetén!

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Afrika örök emlék marad számunkra. - Cseh Család

Az út nagyon szép volt,csodálatos dolgokat láttunk,jól éreztük magunkat! A Le Mourne szálloda fantasztikus volt, szuper extra luxus. Korallzátonyoknál úsztunk, búvárkodtunk, gyönyörű volt! - Szabó Györgyike

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

Csodálatos szudáni utunk véleménykérő lapjához csatolnám,hogy nagyon remekül felépített,felejthetetlen,élményben volt részünk.Kisérőinkkedvesek,figyelmesek voltak.Szakácsunk új izekkel ismertetett meg bennünket.A táj,a sivatag sokszínűsége,sokfélesége lenyűgözött.Gábor lelkes,szakszerű,mindenre kiterjedő magyarázatai,minket is amatőr régésszé,felfedezővé tett. - D. Marica

Egy életre szóló élmény volt, köszönöm, hogy itt lehettem! - K. Erika

Egy más világot láttunk, ami csodálatos és igaz az, hogy aki egyszer megnézni Afrikát, az vissza is vágyik! A Fesztivál nagyon jó volt, megérte a hosszú utazást. - Név nélkül