Hírek archívum 2018. Június

Bemutatkoztunk a bostoni magyaroknak!

Bemutatkoztunk a  bostoni magyaroknak!
2018. június 10.-án utazási irodánk nagy megtiszteltetésben részesült: meghívást kaptunk az amerikai Boston városába, ahol bemutatkozhattunk az ott élő magyaroknak, nem is akármilyen vendéglátás keretében.

Cikkeink közül: Varázslatos Afrika - Dél-afrikai Köztársaság, Kenya, Ghána

Dél-afrikai Köztársaság, Kenya, Ghána. Három hangulatában, kultúrájában, flórájában és faunájában is különböző afrikai ország. Három olyan utazási cél, amely tökéletes lehet arra, hogy az afrikai kontinens érzésvilágába belekóstoljunk. A Dél-afrikai Köztársaság jól bejáratott turisztikai infrastruktúrát és változatos szolgáltatásokat kínál a tájak és...

Madagaszkár bálnái

Júniusban megérkeznek a szezon első hosszúszárnyú bálnái Madagaszkár partjaihoz, és október, november környékéig maradnak a sziget partjainál található melegebb vizekben.

Én már másodszor jövök Veletek Afrikába egy hónap alatt!Szerintetek? - K. Gábor, Budapest

Az Omo- völgyében élő népek kimeríthetetlen fotóstéma. A lalibelai templomok egyszerűen lélegzet elállítóak. Yohanes, a gájd profi volt, mindenben segített minket. Csak ajánlani tudom. - D. Zs. Rita

Óriási élmény volt számomra az utazás, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az útról! A magyar gájd nagyon kedves volt, a helyiek is nagyon helyesek, egytől egyig! Az út után egy hétig állatokkal álmodtam! - Szabóné B. Györgyike, Budapest

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

7 órát gyalogoltunk a Bwindi Nemzeti Parkban, mire rátaláltunk a helyi gorillákra egy völgyben, a hegy túloldalán. Láttuk a nagy ezüsthátút, a családjával együtt, volt velük egy négy hónapos kis gorilla is, aki végig csínytalankodott és játszott a többi társával. Fantasztikus élmény volt mindezt látni! A helyi gájd- sofőrünk profi volt és előzékeny, addig kereste velünk az oroszlánokat a nemzeti parkokban, ameddig meg nem találtuk őket. - Szentpéteri Család, Budapest

Még egyszer hálásan köszönjük a felejthetetlen afrikai élményeket, a csodálatos idegenvezetést! - N. Erika és K. Gábor

Nagyon jó volt az egész, toppon meg volt szervezve, nem kellett sehol várni, minden mindenhol ment, mint a karikacsapás. Többet kaptunk, mint amire számítottunk. A szállással (Karafuu- Zanzibár) is nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük a szervezést. - I. István és Baráti Társasága