Hírek archívum 2018. Június

Bemutatkoztunk a bostoni magyaroknak!

Bemutatkoztunk a  bostoni magyaroknak!
2018. június 10.-án utazási irodánk nagy megtiszteltetésben részesült: meghívást kaptunk az amerikai Boston városába, ahol bemutatkozhattunk az ott élő magyaroknak, nem is akármilyen vendéglátás keretében.

Cikkeink közül: Varázslatos Afrika - Dél-afrikai Köztársaság, Kenya, Ghána

Dél-afrikai Köztársaság, Kenya, Ghána. Három hangulatában, kultúrájában, flórájában és faunájában is különböző afrikai ország. Három olyan utazási cél, amely tökéletes lehet arra, hogy az afrikai kontinens érzésvilágába belekóstoljunk. A Dél-afrikai Köztársaság jól bejáratott turisztikai infrastruktúrát és változatos szolgáltatásokat kínál a tájak és...

Madagaszkár bálnái

Júniusban megérkeznek a szezon első hosszúszárnyú bálnái Madagaszkár partjaihoz, és október, november környékéig maradnak a sziget partjainál található melegebb vizekben.

8 évvel ezelőtt is jártam Etiópában, másodszor tértem vissza. Más Etiópiát láttam, de ugyanolyan érdekes és élményteli volt. - P. János

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária

Változatos tájképek, baobabfák, és rengeteg kókuszolaj. Számomra ez Madagaszkár. - Név nélkül

Örülünk, hogy itt lehettünk. Nagyon érdekes és tanulságos út volt számunkra. Szívesen elmegyünk más utatokra is. - Péter és Zsuzsa

Többször jártam már Afrikában, de óriási élmény volt. Kenyát és Tanzániát kombináltuk össze egy útba. Láttunk leopárdot, antilopot zabáló oroszlánokat tucatjával, nem sokkal előttünk ejthették el a vadat...nagy élmény volt! - B. Ervin, Budapest

Olyan érzésem volt Etiópiában, mintha a Bibliába csöppentem volna! - P. Attila

Csodálatos volt a mauritiusi utunk, egy igazán emlékezetes és gyönyörű utazás és valódi pihenés tökéletes kombinációja. Ideális választás volt az október vége – november eleje időpont, mert ekkorra már szuper az idő de még pont a mauritiusi “nyári szünet” előtt voltunk. Káprázatos helyekre jutottunk el a helyi, profi idegenvetők segítségével, akik személyre szabottan nekünk rakták össze a programokat. Így, bár a szálloda (Blumarine Attitude) arra csábított, hogy ki se mozduljunk az all inclusive ellátás kényelméből, jártunk őserdőben és botanikus kertben, tettünk kirándulást városban és hegyekben, láttunk vízeséseket, tavakat és szurdokvölgyet, úsztunk delfinekkel és sétáltunk óriásteknősökkel és remekül éreztük magunkat a csodálatos tengerpartokon. A szállodai pihenést teljessé tették a minden igényt kielégítő éttermek, csodás medencék, búvárkodás, vitorlázás, katamarán-túra és a változatos esti műsorok és tánc. Nem is értjük, miért nem maradtunk tovább… - R. Család, Budapest