Hírek archívum 2017. November

Rabold le a Kultúrafrikát karácsonyi vásár!

Érdi Afrika központunk évről évre helyet ad egy különleges afrikai vásárnak, ahová miden egyedi termék kézzel készülve, egyenesen Afrikából érkezik! A vásár november 19.-én nyitja meg kapuit!

Interjú Afrikáról a Reggeli Gyorsban

Migráció Afrikából, Kina-Afrikai gazdasági kapcsolatok, szamárexport Kínába, turizmus, mint kitörési szektor Afrikában. Afrika körkép a Klubrádió Reggeli Gyors műsorában. Szilasi Ildikó, az Utazz Afrikába Utazási Iroda alapítója volt a vendég az 55 perces élő műsorban november 13.-án, a Klubrádióban.

Többször jártam már Afrikában, de óriási élmény volt. Kenyát és Tanzániát kombináltuk össze egy útba. Láttunk leopárdot, antilopot zabáló oroszlánokat tucatjával, nem sokkal előttünk ejthették el a vadat...nagy élmény volt! - B. Ervin, Budapest

Olyan érzésem volt Etiópiában, mintha a Bibliába csöppentem volna! - P. Attila

Röviden: minden teljesen rendben volt, az idegenvezetővel abszolút meg voltunk elégedve! Legérdekesebb: közvetlen közelről megfigyelni a frissen levadászott zebra tetemmel birkózó oroszlán. Ami biztos, hogy vissza fogunk menni, mert ezt meg kell ismételni!!!! - Dr. Sz. Zsolt

Nagyon tetszett az út, rengeteget fotóztam, valahova kétszer is visszamentem a szép fényekért, annyira lehengerlő volt a látvány. A csoportkísérőnk, Gábor rendkívül szimpatikus, nagytudású, látszik, hogy nagyon ismeri a helyi kultúrát, nagyon tiszteli a helyieket. Rengeteg mindent megtudtunk, én mondjuk egy piramisért a világ másik felébe is elutazok, de az, hogy volt olyan sírkamra, amit csak miattunk, nekünk nyitottak ki, nagyon izgalmas volt! A dervisek tánca is nagyon tetszett, autentikus volt. - S. György

Úgy térünk haza, hogy tudjuk, milyen pezsdítő és lenyűgöző az afrikai élet! - B. Márk

Gyönyörű a sziget: a természet, a pálmaerdők, az Indiai Óceán, a vízesések, az óriás teknősök, a szabadon ugráló majmok, a klíma – mintha az édenkertben lettünk volna. Mindenütt cukornád és ananász ültetvények. Vanilia illatban úszik a sziget. A családias légkörű, tengerparti szállodában /Attitude Recif/ nagyon barátságos a személyzet és változatos, kitűnő a konyhájuk. Ápolt kert, tisztaság, vendégszerető légkör. Mindenki beszél angolul és franciául a kreol nyelv mellett. - S. Mária és C. József

Soha nem találkoztam még ilyen talpraesett és széles ismeretekkel rendelkező túravezetővel. Nagyszerű túra volt, változatos, színes programokkal. Már többször voltam Afrikában, de még nem láttam és tudtam meg ennyit mindent az itt élőkről. Szenegál izgalmas és színes, tele kedves emberekkel, köszönöm szépen ezt a rengeteg klassz élményt. - R. Aliz