Hírek archívum 2016. Október

Rabold le a Kultúrafrikát!

A Kultúrafrika Alapítvány érdi ( 2030 Érd, Balatoni út 5.) kiállítótermében kiárusítást tart óriási kedvezményekkel  november 5.-én, december 3. 10. és 17.-én szombatonként, 10-14 óra között.

Afrika-szakértőnk az M1 Ma este című műrosában

Irodánk alapítója immár másodszor tér vissza a nagy nézettségű élő TV műsorba, ahol  az afrikai befektetési és fejlesztési lehetőségekről fogják kérdezni. Az adás október 9.-én vasárnap 20:40-től lesz látható az M1-en.

Afrikáról a Bezerédj kastélyban

Ez egy Madagaszkár hét volt irodánk számára! Két előadást is tartottunk a nyolcadik kontinensről, és ha már Kelet-Afrikában kalandoztunk, Mauritiusra is ellátogattunk. De felvezetőnek természetesen a nyugat-afrikai Szenegálban is jártunk, ahová Abdoul Camara doszólójának ritmusa repített el bennünket.

15 éve először: Madagaszkár a Földgömb Klubban

Szilasi Ildikó Afrika-szakértő, az Utazz Afrikába alapítója 7 éve állt először a Földgömb Klub hallgatósága előtt: akkor Kongóról beszélt. Visszatérő vendége lett azóta az utazások iránt érdeklődő csoportnak, Lantai-Csont Gergely fotográfussal Szenegálról, Ghánáról, és Burkina Fasóról is beszélt már itt a nagyérdeműnek. Október elején Madagaszkárról, a...

Johannes a gájdunk nagyon segítőkész volt, mindent megmutatott nekünk. Nekem a legjobban a földbe süllyesztett templomok tetszettek. - V. Peter

Olyan helyekre jutottam el ahová egyedül sosem merészkedtem volna és közben teljes biztonságban éreztem magam. - Soma

GYÖNYÖRŰ VOLT ( így, nagybetűkkel). A helyi utazásszervező fantasztikus volt, mindenben a segítségünkre volt. - 6 fős csoport, Enikő V. és barátai

Nagyon tartalmas volt a program, nagyon-nagyon kedvesek voltak a helyiek, és nagyon jól volt összerakva az út. - T. Tamás és családja, Budapest

Soha nem találkoztam még ilyen talpraesett és széles ismeretekkel rendelkező túravezetővel. Nagyszerű túra volt, változatos, színes programokkal. Már többször voltam Afrikában, de még nem láttam és tudtam meg ennyit mindent az itt élőkről. Szenegál izgalmas és színes, tele kedves emberekkel, köszönöm szépen ezt a rengeteg klassz élményt. - R. Aliz

Csodálatos volt a mauritiusi utunk, egy igazán emlékezetes és gyönyörű utazás és valódi pihenés tökéletes kombinációja. Ideális választás volt az október vége – november eleje időpont, mert ekkorra már szuper az idő de még pont a mauritiusi “nyári szünet” előtt voltunk. Káprázatos helyekre jutottunk el a helyi, profi idegenvetők segítségével, akik személyre szabottan nekünk rakták össze a programokat. Így, bár a szálloda (Blumarine Attitude) arra csábított, hogy ki se mozduljunk az all inclusive ellátás kényelméből, jártunk őserdőben és botanikus kertben, tettünk kirándulást városban és hegyekben, láttunk vízeséseket, tavakat és szurdokvölgyet, úsztunk delfinekkel és sétáltunk óriásteknősökkel és remekül éreztük magunkat a csodálatos tengerpartokon. A szállodai pihenést teljessé tették a minden igényt kielégítő éttermek, csodás medencék, búvárkodás, vitorlázás, katamarán-túra és a változatos esti műsorok és tánc. Nem is értjük, miért nem maradtunk tovább… - R. Család, Budapest

Annyi szuper élmény volt: Mali tánc- és dobeggyüttes, djembézés közösen, falu(család) látogatások... - P. Csilla