Blog

Bemutatkoztunk a bostoni magyaroknak!

Bemutatkoztunk a  bostoni magyaroknak!
2018. június 10.-án utazási irodánk nagy megtiszteltetésben részesült: meghívást kaptunk az amerikai Boston városába, ahol bemutatkozhattunk az ott élő magyaroknak, nem is akármilyen vendéglátás keretében.

Madagaszkár bálnái

Júniusban megérkeznek a szezon első hosszúszárnyú bálnái Madagaszkár partjaihoz, és október, november környékéig maradnak a sziget partjainál található melegebb vizekben.

Új adatvédelmi szabályzat

Tisztelt Utasunk, A magánélet védelme fontos a www.utazzafrikaba.hu számára, és nagyon komolyan vesszük személyes adatainak biztonságára vonatkozó felelősségünket.

A déli nyitás után itt a déli partnerség! Részt vettünk a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Afrika Tagozata (AT) éves közgyűlésén és a Magyar-afrikai üzleti szemináriumon

"A déli nyitás időszaka után most már nem is nyitásról, hanem déli kapcsolatokról, partnerségről beszélhetünk. A magyar külpolitika erős és fontos eleme marad a déli kontinenssel való gazdasági kapcsolatépítés!"- összegezte Horváth Márk, a Külgazdasági és Külügyminisztérium Afrika Főosztályának főosztályvezetője felvezetőjében.

Tanulmányútra megyünk Madagaszkárra!

Nagy megtiszteltetés érte utazási irodánkat. Hat nagy év piacvezető magyar utazási iroda és két újságíró mellett az Utazz Afrikába Utazási Irodát hívták meg egy madagaszkári tanulmányútra május 25- június 3. között.

Operatőröket küldtünk Szenegálba

Szenegál egy elképesztően jó úticél lehetne, csak kevesen tudnak róla. 3000 órát süt egy évben a nap, jó a közbiztonság, tele van UNESCO Világörökségi helyszínekkel, és különleges tájakkal, mint például a Rózsaszín-tó, vagy a Saloum Delta Nemzeti Park mangróve csapásaival szabdalt területe. A Kiss Film képviseletében a március végi csoporttal kiutazott két operatőr...

Őszintén Afrikáról, utazásról. Az Ozone TV Egyenlítő című műsorában jártunk!

Kongói szőttes egy pálmafa rostjából. Coca-colás kupakokból készített csörgő, termékenységi szobrocska. Ezeket a tárgyakat is bemutathattuk egy jó  hangulatú, őszinte és hosszú interjú keretében az Ozone Network Egyenlítő című műsorában ahol az Afrika Expóról, Szenegálról, magánéletéről, életútjáról, és Afrika-szeretetetéről is kérdezték Szilasi Ildikó...

Jó ideje vágytam már Afrikába, végre teljesült az álmom! Életem eddigi legnagyobb élménye volt!!! Bejártuk Ghánát, láthattam elefántot, hihetetlen élményekkel gazdagodtam! Biztos vagyok benne, hogy még jövök Afrikába! - K. Nóra, Sárvár

Nagyon köszönöm, hogy segítettek abban a döntésemben, hogy Szenegálba utazzak. Fantasztikus élményeket hoztam magammal, remélem sikerül újra kiutaznom. A szálloda (Decameron Baobab) nagyon jó szálloda volt minden tekintetben. Végül, de nem utolsó sorban, nagyon köszönöm, hogy szerencsém volt megismerni a helyi idegenvezetőmet. Végtelen segítőkész, "aranyos", tisztességes vezetőm volt, talán nem túlzás barátomnak tekinteni mára. Fantasztikus napokat töltöttem Szenegálban, és ezt csak ismételtem csak megköszönni tudom! - A. E. Lívia

Végre ehettem igazi hamisítatlan vanília fagylaltot, igazi vaníliával - Sz. Ildikó

Nagyon klassz volt az út, az idegenvezető úgy vigyázott ránk, mint a szeme fényére. Mindent megszervezett, mindent megoldott, még az esküvőnket is megszervezte odakint! Három hét alatt keresztül-kasul bebarangoltuk Madagaszkárt, szuper út volt! - B. Gergely, rádiós műsorvezető

A szállással, étkezéssel nagyon meg voltunk elégedve! - Kovács G. és Társa

Életem legemlékezetesebb 10 napja volt. Az ellátás, az utazásszervezők szakmai felkészültsége, hozzáállása, a szenegáli emberek vendégszeretete nagyon tetszett. - L. Szilárd

Nagyon tartalmas volt a program, nagyon-nagyon kedvesek voltak a helyiek, és nagyon jól volt összerakva az út. - T. Tamás és családja, Budapest