Utazzon Afrika-szakértő utazási irodánkkal és fedezze fel a déli kontinens UNESCO világörökségeit, nemzeti parkjait, lenyűgöző tájait biztonságosan, szervezetten, elérhető áron!

Üdülés Zanzibáron - szafari Tanzániában

Időpont: 2019-07-22 - 2019-08-05
Időtartam: 15 nap / 14 éj
Ár: 3330 USD
Öt nap Zanzibár csodálatos szigetén 5 csillagos tengerparti, medencés szállodában, all incusive ellátással! Stown Town történelmi vásorának felfedezése. Fűszer-túra és úszás delfinekkel. Számtalan fakultatív vízi sport...
Szudán: núbiai fáraók és piramisok nyomában

Időpont: 2019-10-17 - 2019-10-28
Időtartam: 12 nap / 10 éjszaka
Ár: 1590 EUR
 Afrika legnagyobb sivatag mezője! Bajuda sivatag – Ó-Dongola. Fáraók városai és templomai – Szoleb.  Núbia szívében – Hieroglifák, templomok, szigetek.  Zuhatagok, kőfejtők, sziklarajzok – Tombosz.  Kerma – az...
Kenyai szilveszter, szafari, és üdülés Diani Beach-en!

Időpont: 2019-12-27 - 2020-01-07
Időtartam: 12 nap
Ár: 2500 USD
BIG5 vadles, szilveszter az indiai-óveán partján és új év kezdés paradicsomi üdüléssel Kenyában! Naivasha-tó és millió flamingója, szafari a Kilimandzsáró lábánál az Amboseli Nemzeti Parkban. Vadles a Tsavo West és East...
Privát
Tanzánia és Zanzibár - privát szafari

Időtartam: 7 naptól javasolt
Ár: 1650 USD
Szafari a Serengeti Nemzeti Parkban és BIG5 les a Ngorongoro-kráterben. Selfie zsiráf és zebra csordák közt, ameddig a szem ellát. Találkozás maszájokkal, hadzabékkal, és a datoga nép tagjaival. Üdülés Zanzibáron mesés partokon...

Szilasi Ildikó Hermina Afrika-szakértő, közgazdász, Szenegál Tiszteletbeli Külgazdasági Tanácsosa vagyok. Két könyvet és számos tanulmányt írtam antropológusként Afrikáról, doktori disszertációmat is erről a felejthetetlen utazási élményeket ígérő világról készítem! 15 éve foglalkozom a déli kontinenssel. Bejártam Afrika nagy részét (24 országot), hat évet töltöttem eddig a kontinensen, ahol otthon érzem magam.

Hat expedíciót és több tucat turista csoportot vezettem elsősorban Szenegálba. Szeretném megmutatni Önnek Afrika igazi arcát!

Alapjában nagyon jól éreztem magam, köszönet a társaságnak, csupa remek útitárs, intelligens, kedves, vidám. - F. Judith

Annyi élményt kaptunk, hogy olyan érzés, mintha egy hónapja úton lennénk, nem csak tíz napja. Milyen régen volt, hogy elindultunk! - P. Miklós

Szeretném megköszönni az út nyújtotta gazdag, felejthetetlen élményt. Minden flottul, profin ment. - V. Mária

Hogy láttunk -e állatokat? Nem az a kérdés, hogy láttunk-e, hanem hogy mennyit és, hogy mit csináltak! Rengeteget láttunk. Elefántokat akik oroszlánt kergettek. Fürdőző elefántokat. Acsarkodó zsiráfokat - V. Enikő és barátai

Nagyon köszönjük az utazást a jól megszervezett programokat és nem utolsó sorban a csodálatos élményeket! - S. Vilmos, Budapest

Ami örökké a szívemben fog élni, az az ott élő emberek kedvessége, vidámsága, befogadókészsége, az hogy beengedtek minket a falvaikba, a kunyhóikba, kis lakásukba, vagy nagyobb házukba. Vendégül láttak minket és türelmesen válaszoltak kérdéseinkre, amiből mindig volt még egy utolsó két óra beszélgetés után is. - Ny. Györgyi Mária, Budapest

Nagyon szépen köszönöm a profi munkát és a szervezést. Életünk legszebb nyaralásán voltunk. A kinti magyar idegenvezető kiválóan végzi a munkáját mindenben nagyon segítőkész volt, és bármennyit kérdezhettünk tőle, nagyon jó helyekre vitt minket. Rengeteg állatot láttunk, mindegyiket közelről, a szállásokkal meg voltunk elégedve. Nagyon örülök hogy megismerhettük ezt a kultúrát. Rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Mindenkinek teljes bizalommal fogjuk ajánlani irodátokat és az utazásaitok. - H. Mária